۱۰
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۷

به غیر از تهران؛خطوط اينترنت پرسرعت بدون تقاضا

ایتنا - وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تاكيد كرد: به جز استان تهران در تمامي استان‌هاي کشور ظرفيت کافي براي واگذاري ADSL - اينترنت پرسرعت - وجود دارد.
به غیر از تهران؛خطوط اينترنت پرسرعت بدون تقاضا


به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، دكتر رضا تقي‌پور ، درباره توسعه كند دسترسي به اينترنت پرسرعت در کشور توضيح داد: ارائه هر خدماتي هم به عرضه و هم به تقاضا نياز دارد.
اين درحالي است که تنها يک هشتم پورت‌هاي منصوبه ADSL در کشور داير شده است.

وي با تاكيد بر اينكه ۷۰ درصد ظرفيت وايمکس کشور هنوز خالي است و درخواستي براي آن نيامده است، ابراز كرد: خطوط اينترنت پرسرعت بدون تقاضا، معطل مانده است. وقتي ظرفيت ايجاد شده بدون استفاده باقي مانده و ظرفيت‌سازي دوباره کار درستي نيست.

تقي‌پور ادامه داد: توسعه خدمات وايمکس در کشور به فرهنگ‌سازي نياز دارد و تا کاربران هزينه خدماتي که دريافت مي‌کنند را نپردازند، اين امر ميسر نمي‌شود.

وزير ارتباطات درباره علت وجود ارتباطات دايل‌آپ در کشور باوجود اينترنت پرسرعت اظهار كرد: خيلي از کاربران هزينه ۱۰ هزار تومان ماهانه براي اينترنت پرسرعت را هم نمي‌خواهند پرداخت کنند. علاقه ذاتي و ماهوي به اينترنت دايل‌آپ وجود ندارد، بلکه تقاضا براي آن وجود دارد.
کد مطلب: 18288
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا؟ از تهران می ترسند؟!
feedback
Iran, Islamic Republic of
عدم وجود تقاضا چهار تا دلیل داره:
1.قیمت تمام شده بالا برای کاربر
2.کیفیت پایین
3.پشتیبانی و پاسخگویی خیلی بد شرکتها
4.مراحل زیاد و طولانی برای دریافت سرویس
کاربرا دنبال سرویسی میرن که با کمترین دوندگی و کاغذ بازی قابل استفاده باشه،استقبال از دیال آپ هم به همین دلیله و الا مردم عاشق دیال اپ نیستن!
مرتضی
feedback
Germany
مسئله اینجاست که با سرعت128 کیلوبیت 143520برای مصرف یک ماه و با فقط 3 گیگابایت بسیار گران است

یعنی قیمت هر گیگابایت در کشور ما 52000 که خیلی گران است
امین
feedback
به نام خدا ؛ من فکر می کنم ایشان بد نیست شهرستان ها را هم سری بزنند ؟ الان در مشهد و منطقه ای که ما هستیم فقط مخابرات ارائه اینترنت برروی فیبر را دارد و خیلی هم تعریف ندارد . و شما در حال حاضر باید برای دریافت پورت معطل باشید .... اگر پورت ها خالی است چرا هزینه ها را کاهش نمی دهند تا افراد بیشتری بتوانند از اینترنت استفاده کنند ؟ و یا حداقل خدمات را بهتر کنند
حامد
feedback
آخه یکی نیست به این آقای تقی پور بگه با این سرعت اینترنت ومحدودیت دانلود و محدودیت حجم دیگه کی حالش رو داره بره ای دی اس ال بگیره .شما هم بهتره یه حالی به فکر کیفیت خدماتتون داشته باشید اونوقت میبینید که مشتری هست یا نه.
سعيد
feedback
Iran, Islamic Republic of
وقتي كه كيقيت اينترنت به ظاهر پر سرعت با ديال آپ زياد فرقي نداشته باشد كاربران ترجيح مي دهند همان ديال آپ را استفاده كنند و پول مودم هم ندهند
امید
feedback
Iran, Islamic Republic of
خودشو زده به کوچه علی چپ؟ توی همون تهران هم خیلی ها اگه بخوان نمیتونن adsl بگیرن چون زیرساخت هاش آماده نیست...وای به حال شهرستان.
از تهران و حومه pcm جمع میکنن میفرستن شهرستان!سیم کشی های فرسوده.کاغذ بازی زیاد.هزینه فراوان.محدود کردن کاربر به استفاده از سرعت 128.بازم بگم؟
مهرداد
feedback
بنده از مازندرانم
2ساله که درخواست دادیم اما انگار نه انگار

کد محل زندگی 0112574
امیر رجائی زاده
feedback
United Kingdom
عنوان را اصلاح کنید:
اینترنت پرسرعت نه اینترنت کم سرعت.
J.N
feedback
Iran, Islamic Republic of
با محدودیت هایی که در رابطه با سرعت اینترنت وجود داره چه انتظاری باید داشت؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام