۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۷

دو کلاس جدید در تلویزیون‌های پلاسمای سامسونگ

ایتنا - تلویزیون‌های محبوب پلاسما همچنان یکی از تولیدات اصلی شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۱ این برند به حساب می‌آیند.
دو کلاس جدید در تلویزیون‌های پلاسمای سامسونگ



دو کلاس جدید این خانواده شامل مدلهای D۸۸۸۰ و D۴۹۵ می‌باشد که هر دو علاوه بر کیفیت فوق العاده تصویر و فناوری‌های بر‌تر صوتی و تصویری، از طراحی چشمگیر Plasma+۱ سامسونگ برخوردار شده‌اند.

در اولین گام با طراحی یک قاب بسیار باریک و ظریف گرداگرد تصویر، ۱ اینچ فضای تصویری بیشتری در مقایسه با مدل‌های سال ۲۰۱۰ بدون تغییر در سایز کلی دستگاه ارائه می‌دهند.

به گزارش ایتنا، تلویزیون‌های Full HD هوشمند سری D۸۸۸۰ که در دو سایز ۵۱ و ۶۴ اینچ ساخته می‌شوند تجربه فوق العاده‌ای از نمایش بی‌نقص محتوای دو بعدی و سه بعدی را به نمایش می‌گذارند.

قاب باریک گرداگرد صفحه نمایش از طراحی زیبای Crystal Design سامسونگ برخوردار بوده و همچون نمونه‌های مشابه در کلاس تلویزیونهایLED سامسونگ در اینجا نیز از پایه‌ای چهار شاخه با طراحی زیبا برای نگه داری پنل استفاده شده است که از این حیث جذابیت ظاهری فوق العاده‌ای را برای این مدل فراهم می‌آورد.

فناوری اختصاصی Real Black Filter این مدل با کاهش تابش خیره‌کننده نور، رنگ مشکی غنی‌تر و تصاویری واضح‌تر ایجاد می‌کند.

سری جدید تلویزیون‌های پلاسمای سامسونگ همچنین دارای فناوری اختصاصی Hyper Real Engine با تکنولوژی Cinema Smooth است که افکت‌های حرکتی روان تری را در هنگام تماشای فیلم ایجاد می‌کند.

ترکیب این ویژگی‌ها در سری D۸۸۸۰ منجر به ایجاد کنتراست دینامیک فوق العاده‌ای تا رقم ۲۰، ۰۰۰، ۰۰۰: ۱ می‌شود که تاثیر ویژه‌ای در ایجاد هرچه بهتر تصاویر در هر دو حالت دو بعدی و سه بعدی دارد.

سری جدید تلویزیون‌های پلاسمای سامسونگ با عینک‌های سه‌بعدی Active (شا‌تر) این شرکت کاملا سازگار و منطبق است.

اینگونه عینک‌ها برعکس عینکهای پلاریزه (نوع سینمایی) توانایی ارسال تصاویر Full HD ۳D را به چشمان بیننده دارا می‌باشند.

نحوه اتصال عینکهای سه بعدی به تلویزیون نیز در سال ۲۰۱۱ بهبود یافته که از طریق سیگنال بلوتوث انجام می‌پذیرد.

تیونر دیجیتال با استاندارد DVB-T در کنار اتصال Wi-Fi با امکان DLNA و دسترسی به Smart Hub و جستجوی نرم افزار و محتوا در Samsung Apps از دیگر ویژگی‌های این پنل‌ها به حساب می‌آید.

پورت‌های ورودی و خروجی این سری شامل چهار پورت HDMI، دو پورت USB و یک اتصال LAN می‌شود.

لازم به ذکر است که در مدل D۸۸۸۰ از سیستم Wireless داخلی بهره گرفته شده که اتصال بیسیم به اینترنت را فراهم می‌کند، و این تماس رایگان و آسان را از طریق برنامه Skype می‌سر می‌سازد.

علاوه بر این مدل D۸۸۸۰ دارای مرورگر صفحات وب (Web Browser) می‌باشد که وبسایتهای طراحی شده توسط فلش را نیز پشتیبانی می‌کند.

بدین ترتیب شما می‌توانید از تلویزیون خود همانند یک کامپیو‌تر استفاده کرده و براحتی به مرور صفحه‌های اینترنتی بپردازید.

دومین محصول از سری جدید تلویزیونهای پلاسمای سامسونگ مدل D۴۹۵ می‌باشد.

دو عضو حاضر در این گروه در دو سایز ۴۳ و ۵۱ اینچ ارائه می‌شوند که هر دو نیز علاوه بر محتوای معمول Full HD در کلاس دو بعدی، امکان نمایش محتوای سه بعدی را نیز با کمک عینک‌های مخصوص Active (شا‌تر) سامسونگ دارا هستند.

سیستم پیشرفته پردازش تصویر در پنل‌های D۴۹۵ گذشته از ایجاد تصاویری شفاف با کنتراست فوق العاده امکان تبدیل آسان و بلافاصله محتوای دو بعدی به تصاویر سه بعدی را نیز فراهم می‌آورد که از این لحاظ یکی از بر‌ترین محصولات در ردیف مدل‌های هم قیمت خود در بین رقبا به شمار می‌رود.

موتور پردازش تصویر سه بعدی این مدل‌ها همچون سری D۸۸۸۰ از نوع ۳D Hyper Real engine است که کیفیت فوق العاده‌ای را ایجاد می‌کند.

در ساختار اعضای دو گانه سری D۴۹۵ از سه اتصال HDMI و یک ورودی USB استفاده شده که می‌توان هرگونه محتوای صوتی و تصویری مورد پشتیبانی را از PC به تلویزیون و بالعکس منتقل کرد.

دیگر قابلیت فوق العاده این پنل‌ها حضور گیرنده تلویزیون‌های دیجیتالی به فرم DVB-T است که امکان دریافت و نمایش شبکه‌های دیجتالی را با بالا‌ترین کیفیت و کمترین میزان افت سیگنال فراهم می‌آورد.
کد مطلب: 18248
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام