۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۷

تولید نمایشگر AMOLED برای iPad3 توسط سامسونگ

ايتنا - البته سامسونگ هرگونه مذاکره با اپل براي همکاري‌هاي جديد را تکذيب کرده است.
تولید نمایشگر AMOLED برای iPad3 توسط سامسونگ


شرکت اپل مذاکراتي را با سامسونگ انجام داده است تا به موجب آن شرکت کره‌اي سامسونگ نمايشگر AMOLED را براي رايانه لوحي iPad3 توليد کند.

به گزارش ایتنا از همكاران سيستم مرکز خبري Korea Herald در اين باره طي گزارشي توضيح داد که «تيم کوک» مدير عملياتي اپل مذاكراتي را با سامسونگ مذاکراتي آغاز کرده است و بر اين اساس کوک قصد دارد براي پيشبرد گفت‌وگوهاي خود در آينده نزيک به کره سفر کند.

يک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود نيز در اين مورد توضيح داد که اپل قصد دارد در رايانه لوحي iPad3 از نمايشگر لمسي AMOLED سامسونگ استفاده کند و فناوري به کار رفته در نمايشگر iPad2 را ارتقا دهد.

شرکت سامسونگ هم‌اکنون از نمايشگر AMOLED خود در سري گوشي‌هاي هوشمند Galaxy S2 که البته از اين نمايشگر در رايانه لوحي Galaxy Tab استفاده نشده است.

اين گزارش همچنين اعلام کرده است که سامسونگ هم قصد دارد در مدل‌هاي آتي رايانه‌هاي لوحي خود از نمايشگر AMOLED استفاده کند.
 البته سامسونگ هرگونه مذاکره با اپل براي همکاري‌هاي جديد را تکذيب کرده است.

فناوري نمايشگرهاي AMOLED نسل جديدي از نمايشگرهاي LCD محسوب مي‌شود و ضمن اينکه انرژي کمتري مصرف مي‌کند، کيفيت و شفافيت تصوير در آن بيشتر است.

اين نمايشگرها نسبت به LCDها با هزينه بالاتري توليد مي‌شوند و هنوز به طور گسترده در دستگاه‌هاي الکترونيکي مورد استفاده قرار نمي‌گيرند.
کد مطلب: 18230
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام