۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۶

lمعرفی گوشی سه بعدی همراه با دروبین 16 مگاپیکسلی

ایتنا - شركت شارپ از توليد گوشي هوشمند جديدي خبر داده كه فعلا وارد بازار ژاپن شده و قرار است در آينده نزديك به دست ديگر كاربران در بازار جهاني برسد.
lمعرفی گوشی سه بعدی همراه با دروبین 16 مگاپیکسلی


به گزارش ایتنا به نقل از فارس، طي ماه جاري ميلادي سه مدل از اين گوشي هوشمند وارد بازار ژاپن شد كه هر سه مدل به سيستم‌عامل متن‌باز اندرويد مجهز شده بودند.

يكي از اين سه مدل كه به صورت تاشو طراحي شده، شامل دوربين ديجيتالي ۱۶ مگاپيكسلي مي‌شود و نمايشگر سه‌بعدي را در خود جا داده است و در عين حال كاربران مي‌توانند از آن به عنوان گيرنده تلويزيوني استفاده كنند.

دو گوشي هوشمند ديگري كه شركت شارپ روانه بازار كرده است نمايشگر لمسي بزرگ ۷/۳ اينچي و ۲/۴ اينچي دارند كه علاوه بر آن كليه امكانات مورد نياز كاربر را نيز شامل مي‌شوند.

براي اين گوشي‌هاي هوشمند سيستم رابط HDMI ر نظر گر فته شده است و كاربران مي‌توانند آن‌ها را به نسل جديد گيرنده‌هاي تلويزيوني باكيفيت و شبكه‌هاي DLNA نيز متصل كنند.

شركت شارپ بخش قابل ملاحظه‌اي از بازار تلفن‌همراه ژاپن را در اختيار دارد كه متاسفانه در خارج از اين كشور موفقيت چنداني در اين حوزه ندارد و تنها گيرنده‌هاي تلويزيوني و ديگر محصولات الكترونيكي آن در بازار جهاني شهرت دارند.

با اين وجود شركت شارپ اعلام كرده است كه قصد دارد اين گوشي‌هاي هوشمند اندرويدي جديد را به زودي وارد بازار جهاني كند و بر اساس تصميمات جديد اتخاذ شده، از اين پس حضور پررنگ‌تري در بازار جهاني داشته باشد.
کد مطلب: 18169
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام