۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۳
بر اساس يك تحقيق

اپل صاحب سودآورترين کارمندان دنيا

ايتنا - هر يک از کارمنداني که در شرکت گوگل مشغول به کار هستند طي سال گذشته به طور ميانگين ۳۳۶ هزار و ۲۹۷ دلار(۲۰۷ هزار و ۴۶۹ پوند) براي اين شرکت سودآورد بوده‌اند.
اپل صاحب سودآورترين کارمندان دنيا


بر اساس اطلاعات مندرج در يک گزارش جديد، کارمندان شرکت اپل نسبت به افرادي که در شرکت‌هاي گوگل، مايکروسافت، اينتل و ديگر شرکت‌هاي صاحب‌نام دنيا کار مي‌کنند بسيار سودآورتر هستند.

به گزارش ایتنا از همكاران سيستم شرکت تحقيقاتي Pingdom بر اساس بررسي جديد خود و اطلاعات به دست آمده از مرکز Yahoo Finance اعلام کرد شرکت اپل در طول ۱۲ ماه گذشته به‌ازاي هر کارمند خود ۴۱۹ هزار و ۵۲۸ دلار(۲۵۸ هزار و ۸۸۵ پوند) درآمد کسب کرده است.

شرکت Pingdom در اين خصوص توضيح داد: «محاسبه سود يک شرکت به‌ازاي هر يک از کارمندان آن رقمي را نشان مي‌دهد که به بزرگي يا کوچکي شرکت چندان ارتباطي ندارد. به عبارت ديگر، اين فرآيند بسيار آسان است که هر يک از شرکت‌ها در هر اندازه‌اي که به فعاليت خود مشغول هستند، ميزان سودآوري هر يک از کارمندان خود را محاسبه کنند».

هر يک از کارمنداني که در شرکت گوگل مشغول به کار هستند طي سال گذشته به طور ميانگين ۳۳۶ هزار و ۲۹۷ دلار(۲۰۷ هزار و ۴۶۹ پوند) براي اين شرکت سودآورد بوده‌اند.
اين رقم براي هر يک از کارمندان شرکت مايکروسافت ۲۴۴ هزار و ۸۳۱ دلار(۱۵۱ هزار و ۴۱ پوند) اعلام شده است.

شرکت اينتل نيز در سال گذشته موفق به کسب درآمد ۱۳۰ هزار و ۲۶۷ دلاري(۸۰ هزار و ۳۶۴ پوندي) به‌ازاي هر يک از کارمندان خود شد.

در اين ميان سيسکو توانست بر اساس هر کارمند خود ۱۰۷ هزار و ۲۱۴ دلار(۶۶ هزار و ۱۴۵ پوند) درآمد کسب کند.

ارزش هريك کارمندان گوگل، مايکروسافت و اپل يک سال پيش به‌ترتيب ۲۰۹ هزار و ۶۲۴ دلار، ۱۹۴ هزار و ۲۹۷ دلار و ۱۵۱ هزار و ۶۳ دلار بوده است.

کد مطلب: 18134
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام