۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۹

رشد انفجاري ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری در سال 2012

ایتنا - در سال ۲۰۱۲ ميلادي شاهد رشد همه‌جانبه بازار جهاني ابزارها و نرم‌افزارهاي مبتني بر فضاي پردازش ابري خواهيم بود.
رشد انفجاري ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری در سال 2012


ابزارهاي مبتني بر فضاي پردازش ابري(Cloud Computing) طي سال ۲۰۱۲ ميلادي با انفجاري بزرگ مواجه شده و همه‌گير مي‌شود.

به گفته شرکت آمريکايي Brocade که در حوزه پايگاه‌هاي داده و سيستم‌هاي تخصصي شبکه‌اي فعاليت مي‌کند، در سال ۲۰۱۲ ميلادي شاهد رشد همه‌جانبه بازار جهاني ابزارها و نرم‌افزارهاي مبتني بر فضاي پردازش ابري خواهيم بود.

به گزارش ایتنا از همكاران سيستم، در اين ميان، خاورميانه نسبت به بازارهايي مانند آمريکا و اروپا در شرايط ضعيف‌تري قرار دارد و هنوز در اين زمينه بازار رو به‌رشدي را در اختيار نگرفته است.

ياروب ساخنيني مدير مرکز مهندسي سيستم در شرکت Brocade اعلام کرد که ارائه‌دهندگان خدمات در منطقه خاورميانه طي سال ۲۰۱۲ ميلادي با سرعت قابل ملاحظه‌اي در حوزه توسعه خدمات مبتني بر فضاي پردازش ابري مواجه خواهند شد.

او گفت: «فضاي پردازش ابري به‌تازگي فعاليت خود را آغاز کرده است. ما از هم‌اکنون پيش‌بيني مي‌کنيم که اين فضا در سال آتي ميلادي با رشد قابل ملاحظه‌اي مواجه شود. در حال حاضر بيشتر پروژه‌هاي موجود در اين زمينه به صورت تجربي دنبال مي‌شوند. کاربران نيز در انتظارند تا دريابند که استفاده از اين ابزارها چه نتايجي را در بر خواهد داشت. »

اين مدير شرکت Brocade بر اين باور است که اپراتورهاي مخابراتي خاورميانه در سال آتي ميلادي به صورت گسترده به خدمات پردازش ابري رو خواهند آورد و از اين طريق نسل جديد سرويس‌هاي خود را با کيفيت بالاتر و قيمت ارزان‌تر، به صورت گسترده در اختيار کاربران خواهند گذاشت.

او همچنين توضيح داد: «زماني که در رابطه با ارائه خدمات پردازش ابري به صورت عمومي سخن به ميان مي‌آيد، شرکت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات شبکه‌اي عمومي نقش مهم‌تري ايفا مي‌کنند. به همين دليل اين شرکت‌ها در سال آينده با افزايش سود خود در اين زمينه مواجه خواهند شد».
کد مطلب: 18133
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام