۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۲:۲۱

تبلت‌هاي جديد با آخرين نسخه اندرويد

ایتنا - شرکت گوگل سیستم‌عامل Honeycomb را به صورت ویژه برای رایانه‌های لوحی طراحی کرده است.
تبلت‌هاي جديد با آخرين نسخه اندرويد


نخستین به‌روزرسانی اصلی برای نسخه Honeycomb سیستم‌عامل اندروید گوگل که با نام «اندروید ۳. ۱» شناخته می‌شود، هم‌اکنون به صورت رسمی از جانب این شرکت معرفی شده و قرار است از ماه ژوئن در محصولات جدید شرکت‌های ایسر و ایسوس و از طریق شرکت مخابراتی T-Mobile به دست کاربران برسد.

به گزارش ایتنا به نقل از فارس، شرکت گوگل برای نخستین بار این سیستم‌عامل را هفته گذشته در کنفرانس Google I/O معرفی کرده و هم‌اکنون دو شرکت ایسوس و ایسر اعلام کردند که در حال ساخت نسل جدید رایانه‌های لوحی مبتنی بر این سیستم‌عامل هستند.

شرکت ایسر در نظر دارد رایانه لوحی جدید خود مجهز به این سیستم‌عامل را با نام Iconia A۵۰۰ در اواسط ماه ژوئن روانه بازار کند.

این در حالی است که شرکت ایسوس نیز رایانه لوحی جدید خود با این سیستم‌عامل را در دوره زمانی مشابه و با نام EeePad Transformer روانه بازار خواهد کرد.

هنوز جزئیات این رایانه‌های لوحی به طور دقیق اعلام نشده است.

اما منابع آگاه اعلام کردند که این دو رایانه لوحی اواسط ماه ژوئن به صورت همزمان وارد آمریکا و اروپا شوند و پس از گذشت مدت کوتاه به دست کاربران جهانی برسند.

شرکت گوگل سیستم‌عامل Honeycomb را به صورت ویژه برای رایانه‌های لوحی طراحی کرده است و با نسخه‌های قبلی این سیستم‌عامل که مخصوص گوشی‌های هوشمند ساخته شده بود، کاملا متفاوت است.
کد مطلب: 18129
نام شما
آدرس ايميل شما