۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۲:۱۰

جمعيت آنلاين چين 477 ميليون نفر شد

ایتنا - کار‌شناسان اعلام کردند که کشور چین تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۱ میلادی ۴۷۷ میلیون مشترک اینترنتی داشته است.
جمعيت آنلاين چين 477 ميليون نفر شد

چین هم‌اکنون بیشترین جمعیت آنلاین دنیا را در خود جا داده و طبق گزارش‌های رسمی حدود ۴۷۷ میلیون نفر از جمعیت این کشور، کاربر اینترنت هستند.

به گزارش ایتنا به نقل از فارس، بر اساس نحوه شمارش تعداد کاربران آنلاین چین و استفاده از روش‌های آمارگیری مختلف، تعداد کاربران آنلاین در کشور چین با اختلاف بسیار قابل ملاحظه در گزارش‌های مختلف اعلام می‌شود.

روز گذشته در گزارش جدیدی دیگری که در این باره منتشر شد، کار‌شناسان اعلام کردند که کشور چین تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۱ میلادی ۴۷۷ میلیون مشترک اینترنتی داشته است.

«وانگ جیانوِن» وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین این آمار را تایید کرد و توضیح داد که جمعیت آنلاین چین روز به روز در حال افزایش است.

آمار جدید منتشر شده حاکی از آن است که در دوره زمانی سه ماهه بیش از ۲۰ میلیون کاربر آنلاین جدید به مجموع کاربران اینترنتی این کشور افزوده شده‌اند.

آمارهای قبلی که از طریق «مرکز اطلاعات شبکه اینترنتی چین» (CNNIC) وابسته به دولت این کشور منتشر شده بود نشان می‌داد که تا پایان سال ۲۰۱۰ میلادی ۴۵۷ میلیون مشترک اینترنتی در این کشور حضور داشته‌اند.

در گزارش مرکز CNNIC آمده بود که در هر سال به طور میانگین ۷۳ میلیون نفر به جمعیت آنلاین چین افزوده می‌شود که البته این رقم برای سال ۲۰۱۰ میلادی ۸۶ میلیون نفر بوده است.
کد مطلب: 18128
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام