۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۹

همایش منطقه‌ای سامسونگ در استانبول ترکیه

ایتنا - سامسونگ فروردین امسال همایش منطقه‌ای را با عنوان فروم ۲۰۱۱ در شهر استانبول ترکیه برگزار کرد.
همایش منطقه‌ای سامسونگ در استانبول ترکیه
 

تاکید این شرکت در این همایش بر رویکرد به سمت زندگی هوشمند‌تر است و این شرکت در این راستا سبد وسیعی از محصولات تولیدی از تلویزیون‌های هوشمند تا مجموعه کاملی از تجهیزات تکنولوژی ۳D را برای عموم به نمایش گذاشت.

به گزارش ایتنا، تمام این محصولات در راستای تحقق شعار این شرکت یعنی حرکت به سمت زنرگی هوشمند‌تر «Smarter Life» است. و بد نیست که نگاه کوتاهی به آن‌ها داشته باشیم.

پرچم دار این حرکت تلویزیون‌های LED و پلاسما بودند که با تکنولوژی جدیدشان، اسمارت هاب «Smart Hub» امکان دسترسی ساده را به مجموعه وسیعی از محتوای موجود در اینترنت و یا سایر تجهیزات موجود در شبکه داخلی فراهم می‌کنند.

تلویزیون‌های هوشمند تعریف کنونی شما را از این محصول عوض می‌کنند و حالا به طیف گسترده‌ای در ابزار‌ها و امکانات روی آن‌ها دسترسی دارید.

برخی از امکاناتی که اسمارت هاب در اختیار شما می‌گذارد بدین شرح‌اند:

Search All: با این امکان، جستجوی محتوای تلویزیون، اینترنت و سایر تجهیزاتی که به تلویزیون متصل شده‌اند مانند موبایل و یا کامپیو‌تر البته مشروط به عضویت در پیمان DLNA، به سادگی امکان پذیر خواهد بود.
DLNA مخفف عبارت Digital Living Network Alliance است.
این پیمان غیر انتفایی از سال ۲۰۰۳ با هدف هماهنگی شرکت‌های مختلف در تولید محصولات، برای سهولت در برقراری ارتباط بین تجهیزاتشان تاسیس شده است و بیش از ۲۵۰ عضو از شرکت‌های مختلف در زمینه‌های مختلف تکنولوژی دارد.

Web Browser: یک مرورگر ویژه است که وبگردی از طریق تلویزیون را برایتان ممکن می‌سازد.

Social TV: امکان چت کردن و برقراری ارتباط با دوستان و خانواده را در زمان تماشای یک برنامه تلویزیونی مشابه را مقدور می‌سازد.

Samsung Apps: اولین فروشگاه نرم افزار، برای تلویزیون‌های اچ دی است که در حدود ۴۰۰ نرم افزار مختلف، که بسیاری از آن‌ها رایگان می‌باشند را در اختیار مخاطبین این دستگاه‌ها قرار می‌دهد و جوابگوی دامنه وسیعی از خواسته‌های مشتزیان سامسونگ است.

تکنولوژی هوشمند‌تر و زیبا‌تر
امروز دسترسی کاربران به محتوای رسانه‌ای بسیار بیشتر شده است و تلویزیون ابزاری برای برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری احساسات و خاطرات برای مصرف کنندگان شده است.

این تجربه‌های جدید با تکنولوژی سه بعدی به کار رفته در این محصولات به مراتب لذت بخش‌تر خواهد شد.

زیبایی بصری خود محصولات هم هوشمندانه‌تر شده است.

از میزان گوشه‌ها در تلویزیون‌های ال‌ای دی و پلاسما کاسته شده و این تغییر در تلویزیون‌های Plasma+۱ یک اینچ به اندازه تصویر اضافه کرده است بدون اینکه به ابعاد کلی دستگاه اضافه شده باشد.

برنامه ریزی در جهت توسعه محصولات بهره‌مند از تکنولوژی سه بعدی
سامسونگ در سال ۲۰۱۰ با ارائه اولین تلویزیون LED سه بعدی با کیفیت فول اچ دی، فروشی بالغ بر دو میلیون از این محصول را تجربه کرد و ۶۰ درصد از بازار جهانی آن را به دست گرفت.

حرکت پیشتاز سامسونگ در سال جاری ارائه تجیزات سه بعدی جدید مانند دستگاه پخش سه بعدی بلوری و سایر تجیزات مرتبط است.

بلوری پلیر D۷۵۰۰ سامسونگ به سادگی از طریق اسمارت هاب با تلویزیون شما ارتباط می‌گیرد و با طراحی بسیار زیبایی که دارد به عنوان باریک‌ترین بلوری پلیر دنیا مکمل زیبایی تلویزیون خواهد شد.

چیزی که این مجموعه تفریحی و رسانه‌ای را در منزل تکمیل می‌کند سیستم‌های سینمای خانگی هستند که از تکنولوژی دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی می‌کنند.

این شرکت دامنه وسیعی از محصولات بی‌سیم را در این زمینه ارائه کرده است.

تجیزات جدید تولید صدای سه بعدی سامسونگ در ترکیب با تصاویر سه بعدی، شما را به عمق تصویر می‌برند و صدایی متناسب را از جهات مختلف به گوش شما می‌رسانند.

خط تولید نمایشگر‌های ال‌ای دی سامسونگ، ‌ مانیتورهای سه بعدی و HDTV آن شرکت را با طراحی منحصر به فرد و مطابق با تکنولوژی ۳D این شرکت تولید می‌کنند و به خوبی پاسخگوی خواسته‌های علاقه مندان به بازی‌های کامپیوتری هستند.

نمایشگرهای سری SA۹۵۰ قادر به شفاف سازی ویژه متون و تصاویر هستند و برای بازی‌های با سرعت بالا در حالت ۱۲۰HZ بسیار مناسبند.

نمایشگرهای ال‌ای دی HDTV مدل TA-۹۵۰ قادر به دریافت سیگنال‌های شبکه‌های تلویزیونی دو بعدی و سه بعدی هستند و به راحتی به اینترنت متصل می‌شوند و با بهره‌مندی از اسمارت هاب، لذت استفاده از شبکه جهانی را چند برابر می‌کنند.

و در ‌‌نهایت مانیتورهای سر ۷ سامسونگ یک ایستگاه مرکزی برای دستگاه‌های مختلف موجود در محیط هستند و به راحتی کاربران لپ تاپ‌های مختلف قادر خواهند بود از این ایستگاه برای تبادل و نمایش اطلاعات استفاده کنند.

در سال ۲۰۱۱ سامسونگ چهار مدل مختلف از عینک‌های سه بعدی را به بازار عرضه کرده است که گامی بلندی در این راستا است.

تولید شارژر بی‌سیم CY-SWC۱۰۰۰A و دوربین با استاندارد Skype که تماس تصویری را از طریق تلویزیون‌های سامسونگ بدون استفاده از هدست و WebCam ممکن می‌سازد از دیگر اقدامات منحصر به فرد این شرکت در سال جاری است.

نکته جالب و قابل توجه در مورد عینک‌های سه بعدی تولید شده این است که برای طراحی آن‌ها برند استرالیایی «Sihouette» که برای عرضه عینک‌های لوکس شهرت دارد با سامسونگ همکاری کرده است.
عینک‌های ارائه شده، سبک‌ترین عینک‌های سه بعدی بازار هستند.

و در ‌‌نهایت کامل کننده این مجموعه، شارژر بی‌سیم تولید شده برای این عینک‌ها است که توانایی شارژ چهار عینک را به صورت همزمان دارد.
کد مطلب: 18053
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام