۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۴

دوربینی با 14x زوم

ایتنا - دوربين ديجيتالي پاورشات SX۲۳۰ HS كانن شامل لنز ۲۸ ميليمتري مي‌شود كه براي آن ۱۴x زوم اپتيكال مبتني بر فناوري Image Stabiliser در نظر گرفته شده است.
دوربینی با 14x زوم
شركت كانن دوربين ديجيتال جديد خود از سري محصولات پاورشات را با نام SX۲۳۰ HS روانه بازار كرد و توضيح داد كه براي اين محصول گيرنده ماهواره‌اي مسيرياب GPSi در نظر گرفته شده تا كاربران به هنگام سفرهاي خود بتوانند تصاوير دقيق با اطلاعات كامل تهيه كنند.


به گزارش ایتنا به نقل از فارس، اين دوربين ديجيتالي كه در رنگ‌هاي آبي، صورتي و مشكي ساخته شده است، اندازه كوچكي دارد و كاربران به راحتي مي‌توانند آن را با خود حمل كنند.


دوربين ديجيتالي پاورشات SX۲۳۰ HS كانن شامل لنز ۲۸ ميليمتري مي‌شود كه براي آن ۱۴x زوم اپتيكال مبتني بر فناوري Image Stabiliser در نظر گرفته شده است.


اين دوربين ديجيتالي حسگر 12/1 مگاپيكسلي CMOS دارد و حالت Smart Auto نيز براي آن در نظر گرفته شده است كه به كاربر امكان مي‌دهد در هر تصوير ۳۲ بخش مختلف را تشخيص مي‌دهد.


اين دوربين حالت ديگري با نام HS System دارد كه براي افزايش كيفيت تصوير و از بين بردن مشكلات تصوير نهايي طراحي شده است و بر اين اساس به كاربر امكان مي‌دهد در فضاهايي كه نور كمي دارند و به خصوص در هنگام شب تصاوير خوبي طراحي كنند.


براي اين دوربين ديجيتالي پاورشات قابليت تصويربرداري به صورت Full HD نيز در نظر گرفته شده است تا تصاوير ويديويي با كيفيت ۱۰۸۰ پيكسل ذخيره شوند.
کد مطلب: 18048
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام