کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چهره منتخب فناوری اطلاعات و ارتباطات سال 1387:

انتخاب چهره موجب رونق و شادابی ICT

سايت خبری ايتنا , 14 ارديبهشت 1390 ساعت 15:51

ایتنا - انتخاب چهره برتر IT نشان دهنده توجه به موضوع بسيار مهم «مديريت» در عرصه فناوري اطلاعات است.




اميرحسين سعيدي نائيني در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايتنا با اشاره به اهميت مديريت در همه زمينه‌هاي علمي و فني افزود: هر اقدامي كه به تقويت و ارتقا سطح مديريت منجر شود ستودني است.


چهره منتخب IT سال ۱۳۸۷ همچنين افزود: مديريت و مديران، به ويژه در بخش خصوصي نيازمند توجه است چرا كه در همه دنيا و در شركت‌هاي بزرگ و موثر اين مديران و چهره‌ها هستند كه به رشد و گسترش دانش و فناوري كمك مي‌كند.


رييس پيشين سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور در ادامه، انتخاب و معرفي چهره برگزيده در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات ابتكاري بسيار ارزشمند دانست كه توانسته براي نخستين بار جسارت انتخاب در اين حوزه را از خود نشان دهد.


به گفته سعيدي، معرفي چهره‌ها و فعالان در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات، همچنين مي‌تواند موجب رونق و شادابي اين حوزه گردد.

سعيدي نائینی در زمينه سخن انتخاب چهره‌هاي برتر اين حوزه افزود: هر چند اين ابتكار از سوي ماهنامه دنياي كامپيوتر و ارتباطات انجام مي‌گيرد، اما طبيعي است كه وجود و اعلام شاخص هاي مورد نظر مي‌تواند به شفاف‌سازي هر چه بيشتر و جلب اطمينان مخاطبان كمك كند.

وی همچنین افزود: اكنون پس از گذشت چند دوره از برگزاري اين حركت مثبت، تشكيل هئيت داوري از ميان كارشناسان و دبيرخانه دائمي توسط ماهنامه باعث تثبيت هرچه بيشتر اين اقدام خواهد شد.

وي درباره عدم انتخاب و معرفي چهره برتر در برخي سال‌ها افزود: با توجه به فراز و نشيب در حوزه IT در اين چند سال اين طبيعي است كه مجموعه تصميم گيرند در برخي سال‌ها با تشخيص خود و يا به دليل عدم وجود چهره‌هاي شاخص، فردي را به عنوان چهره منتخب معرفي نكند.

گفتني است چهارمين دوره معرفي و انتخاب چهره برتر حوزه فناوري اطلاعات و ارتبطات توسط ماهنامه دنياي كامپيوتر و ارتباطات برگزار مي‌شود و چهره سال ۱۳۸۹ به زودي در مراسم ويژه‌اي مورد تقدير قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 17972

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/17972/انتخاب-چهره-موجب-رونق-شادابی-ict

ايتنا
  https://www.itna.ir