۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۲

دوربین ضدآب و ضد ضربه

ایتنا - شركت سامسونگ دوربين ديجيتالي تصويربرداري جديدي روانه بازار كرده است كه به گفته كارشناسان مي‌تواند با تمام مدل‌هاي مشابه در بازار رقابت كند.


به گزارش ایتنا به نقل از فارس، اين دوربين ديجيتال تصويربرداري Multi-Proof W۲۰۰ Pocket Cam نام دارد و واژه Multi-Proof در نام آن به اين خاطر به كار رفته كه بدنه دوربين در مقابل ضربات شديد، افتادن از روي ميز، ورود گرد و غبار و ورود آب مقاوم است و در شرايط مذكور هيچ مشكلي براي آن به وجود نمي‌آيد.

اين دوربين زيردريايي قابليتي موسوم به Aqua Mode دارد كه كاربر با فعال كردن آن به راحتي مي‌تواند از دنياي زير آب نيز تصاوير باكيفيت و واضحي را تهيه كند.

اين دوربين تصويربرداري جديد كره‌اي به ورودي USB مجهز شده است و به راحتي مي‌تواند با انواع دستگاه‌هاي الكترونيكي و رايانه‌ها ارتباط برقرار كند.

دوربين جديد شامل حسگر ۵ مگاپيكسلي CMOS براي عكس‌برداري نيز مي‌شود و از ديگر امكانات به كار رفته در آن مي‌توان به لنز F۲.۲ و قابليت تصويربرداري با كيفيت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پيكسل اشاره كرد.

اين دوربين ديجيتالي نمايشگر ۳/۲ اينچي را در خود جا داده است كه تصاوير و عكس‌هاي گرفته شده توسط آن در كارت حافظه Micro SD ذخيره مي‌شوند.

شركت سامسونگ اعلام كرد كه اين دوربين ديجيتالي از ماه مه با قيمت ۱۵۹ دلار عرضه مي‌شود كه البته كاربران از هم‌اكنون مي‌توانند آن را روي سايت اينترنتي سامسونگ پيش‌خريد كنند.
کد مطلب: 17854
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام