۱
۰
plusresetminus
شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۰

کوییک هیل برند برتر شبکه توزیع

ایتنا -تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل عنوان برترین را در زمینه آنتی ویروس ادارات کوچک و خانگی و همچنین مصرف کننده کسب کرد.


مجله بررسی CRN در بخش قهرمانان شبکه توزیع CRN در سال ۲۰۱۰ که در بیش از ۱۴۷ شهر برگزار می شود به این نقطه رسید که کوییک هیل دارای بیشترین توزیع و برند ترجیح یافته است.

به گزارش ایتنا، کوییک هیل یک تصویر قوی برند برتر شبکه توزیع را دارا می‌باشد که هیچ آنتی ویروس دیگر از آن بهره‌مند نمی‌باشد.

همکاران شبکه کوییک هیل را به عنوان برترین راه حل آنتی ویروس بر اساس شاخص‌های زیر انتخاب کردند:

بررسی آنلاین توسط مجله‌ بررسی سی.آر.ان. در بخش قهرمانی شبکه توزیع ۲۰۱۰ سی.آر.ان. انجام شده بود.

پاسخ دهندگان فروشنده مورد ترجیح خود و میزان رضایت خود را در هشت پارامتر کلیدی و ۲۱ زیرشاخص انتخاب نمودند.

نایب رییس فروش و بازاریابی تکنولوژی‌های کوییک هیل آقای آبیجیت جورویکار در این مورد گفت: «ما خیلی خوشحالیم که این عنوان را امسال نیز بدست آوردیم. این باعث افزایش اعتماد کوییک هیل است که بدانیم شبکه‌ها در سراسر هیئت ژوری کوییک هیل را برند مورد علاقه ی خود پذیرفتند. ما این موفقیت را مدیون همکاران، توزیع کنندگان و فروشندگانی هستیم که به محصولات و برند کوییک هیل اعتماد کردند. تشکر صمیمانه ی ما به همه ی آنانی که ما را انتخاب کردند.»
کوییک هیل حضور خود را در شهرهای کلاس B افزایش داد و به موجب آن محصولات خود را به طور گسترده تر در دسترس قرار داد. شرکت همچنین بازاریابی استراتژیک و برندینگ انجام داد، بنابراین به شبکه ها کمک کرد تا فروش خود را ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش دهند.

درباره CRN و Channel Champion
موسسه‌ي CRN به عنوان منبع شماره يك شبكه‌ي بازار، به انجام بيزينس و تجارت كاراتر و با سودآوري بيشتر كمك مي‌كند. CRN به استراتژي و برندينگ، بازاريابي آنلاين، هوش بازار، ایجاد رهبری، رویدادهای سفارشی و نام تجاری، ابزارهای گردش کار و آموزش که توسط خریداران و فروشندگان از طریق شبکه ها و کانال های توزیع هدف قرار داده شده، پاسخگو می باشد. سی آر ان یک پوشش چندرسانه‌ای است که بازگشت سرمایه پایدار برای هزینه های بازاریابی را تضمين می کند. CRN طیف گسترده ای از نیازمندی های کسب و کار ارائه دهندگان راهکار و تامین کنندگان محصولات IT را جهت اجرای تجارتشان برآورده می‌سازد.

بررسی قهرمانان شبکه (Channel Champions) توسط CRN India، مجله‌اي مشهور از United Business Media که شرکتی پیشرو در راستای تجارت جهانی است، انجام می شود. ویرایش ایالات متحده CRN تاکنون بیش از ۱۹ سال این بررسی را اداره می کند. روش اصلی CRN India از CRN US برگرفته می شود و با تجدیدنظرهایی به صورت پویا تجارت محلی را پویش می نمايد. CRN منبع شماره یک برای بازار توزيع است که کمک می کند تجارتها موثرتر و سود آورتر باشند. CRN فراهم کننده پاسخ‌هایی به استراتژی عناوین تجاری، بازاریابی آنلاین، هوشمندي توزیع، رهبري در توليد، دانش‌هاي مرتبط با مشتری و شاخه‌های تجاری و طراحی ابزار کاربران، برای کسانی است که از طریق شبكه هاي توزيع خرید و فروش را توسعه مي‌دهند. هدف اصلي اين آزمايش ادراك و تجربه بازتاب شبكه توزيع در معاملات تجاري توزيع‌كنندگان مي‌باشد. در راستاي مقاصد پيمايشي و مطالعاتي، از طريق نمايه‌اي بي‌طرفانه سعي مي‌كند چگونگي انتظارات شبكه و اداره‌ي آنها را ارائه نمايد تا از اين طريق به رشد شركت‌ها ياري رساند. در اين نظرسنجي آنلاين پاسخ‌دهندگان فروشندگان ترجيحات و رضايتمندي خود را در ۸ پارامتر كليدي و در ۲۴ زيرمعيار اعلام مي‌نمايند.
کد مطلب: 17817
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
عالي بود