۰
plusresetminus
شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۳۴

100 میلیون دانلود از فروشگاه سامسونگ

ایتنا - فروشگاه آنلاین نرم‌افزار سامسونگ به نشانی samsungapps.com در رقابت با iTunes و سایت‌های مشابه نام خود را مطرح نموده است.
100 میلیون دانلود از فروشگاه سامسونگ
در میان رقابت سیستم عامل‌های تلفن‌های همراه و تبلت‌ها، شرکت‌های سازنده این محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، App‌ها یا همان نرم‌افزارهای سازگار با سیستم عامل مورد نظر خود را در فروشگاه‌های نرم‌افزاری آنلاین خود که App Store نام دارد، همچون iTunes اپل و Ovi نوکیا قرار می‌دهند، و یا نرم‌افزارهای واسطه‌ای برای جستجو و دانلود این نرم افزارها در اختیار کاربران قرار می دهند.

فروشگاه آنلاین نرم‌افزار سامسونگ به نشانی samsungapps.com نیز در رقابت با iTunes و سایت‌های مشابه نام خود را مطرح نموده است، که تا بعد از گذشت یک سال از شروع فعالیت خود با استقبال کاربران به ویژه در کشورهای اروپایی به آمار ۱۰۰ میلیون دانلود رسیده است.

سایت نرم‌افزاری سامسونگ با معرفی گوشی هوشمند Samsung's Wave GT-S۸۵۰۰ به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل Bada در ژوئن ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز نمود.

نرم‌افزارهای موجود در این سایت بالغ بر 13هزار از انواع نرم‌افزار(برنامه،نمایه،چندرسانه‌ای و...) می‌باشد.

در مقایسه باید گفت که آمار دانلود از فروشگاه نرم‌افزاری اپل از زمان آغاز به کار آن در جولای ۲۰۰۸ تا کنون با ۳۵۰ هزار نرم افزار iPhone و ۶۵ هزار نرم افزار مخصوص iPad به بیش از ۱۰ میلیارد رسیده است و سامسونگ راه درازی را باید برای رسیدن به حریف خود طی نماید.
کد مطلب: 17799
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام