۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۷

آغاز ثبت‌نام دوره‌هاي آموزشي اصول و مفاهيم حسابداري همكاران سيستم

ایتنا - ثبت‌نام براي دوره‌هاي آموزشي اصول و مفاهيم حسابداري به صورت بسته‌ آموزشي آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام دوره‌هاي آموزشي اصول و مفاهيم حسابداري همكاران سيستم


رمضان يحيايي، مديرعامل مركز پژوهش و آموزش همكاران سيستم با اعلام اين خبر گفت: ما قصد داريم از اين پس دوره‌هاي خود را به صورت بسته‌‌هاي آموزشي ارائه دهيم تا بدين ترتيب دوستاني كه به دوره‌هاي ما مي‌آيند از هر لحاظ براي ورود به بازار كار آماده شوند.

به گزارش ایتنا، پيش از اين، دوره‌هاي آموزشي همكاران سيستم متمركز بر مباحث نرم‌افزاری بود، بنابراين دانشجويان ابتدا بايد در دوره‌هاي مجتمع‌هاي آموزشي ديگر مباحث مفهومی را مي‌آموختند و سپس به سراغ ما مي‌آمدند، اما با اين بسته تمام نيازهاي آموزشي بر طرف خواهد شد.

يحيايي درباره‌ي امتياز اصلي حضور در دوره‌هاي آموزشي همكاران سيستم گفت: چنانچه كسي بتواند نمره‌ي خوبي در اين دوره‌ها كسب كند ما خود فرصت‌‌هاي شغلي مناسبي براي او فراهم خواهيم كرد. به اين صورت که واحد آموزش‌های آزاد ما کاربران مستعد را براي جذب و استخدام به شركت‌هاي تابعه و مشتريان همكاران سيستم معرفی مي‌كند.

ثبت‌نام در اين دوره‌ها به دو شكل است: غيرحضوري با ثبت درخواست در سايت موسسه‌ي پژوهش و آموزش http://education.systemgroup.net و تماس با شماره تلفن ۸۳۳۸۲۱۱۲-۰۲۱يا به صورت حضوري با مراجعه به محل آموزش‌هاي آزاد موسسه پژوهش و آموزش همكاران سيستم.

گفتني است اولين دوره‌ی آموزشي از اين گروه از روز ۲۷ فروردين آغاز مي‌شود اين دوره‌ها در سطوح مقدماتی و پيشرفته برگزار مي‌شوند.
کد مطلب: 17603
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام