۵
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۱

كندي سرعت اينترنت

مدير يك شركت اينترنتي گفت: كند بودن سرعت اينترنت مهم‌ترين و بيش‌ترين حجم شكايات كاربران كه به ما ارجاع مي‌دهند را به خود اختصاص داده است.
كندي سرعت اينترنت


هادي مهماني در پاسخ به اين سوال كه چرا برخي شركت‌ها در ارائه پهناي باند به كاربران كم‌فروشي مي‌كنند اظهار كرد: به اعتقاد من اين گونه نيست كه اين كم فروشي صورت مي‌گيرد بلكه ما استانداردي كه در دنيا در اين زمينه وجود دارد را رعايت مي‌كنيم.

وي با بيان اين كه اينترنت و كيفيت و سرعتي را كه مخابرات به شركت‌ها مي‌دهد، همان كيفيت در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد، گفت: اگر مشكلي در رابطه با كاهش و يا كيفيت سرعت اينترنت وجود دارد، به مخابرات مربوط مي‌شود كه سرويس‌دهنده اصلي و تنها سرويس‌دهنده در اين زمينه به شركت‌هاست و اگر آن‌ها كوتاهي در اين زمينه داشته باشند، طبيعي است كه همان سرويس در اختيار كاربران قرار گيرد.

اين مدير شركت اينترنتي با تاكيد بر اين‌كه بايد بخش خصوصي در كنار بخش دولتي وارد عرصه فعاليت شود تا در حوزه ورود پهناي باند فعاليت كنند، گفت: ورود پهناي باند به‌صورت انحصاري در دست دولت است و به دليل نبود رقابت بسياري شركت‌ها سرويس پاييني را از مخابرات دريافت مي‌كند و چون سرويس‌دهنده ديگري در اين رابطه وجود ندارد، شركت‌ها مجبورند همان سرويس پايين را دريافت كنند.

وي تاكيد كرد: شركت ما هر مگابیت پهناي باند را ماهيانه ۳۰۰ هزار تومان از مخابرات خريداري مي‌كند كه البته اين قيمت در شركت‌هاي متفاوت بسته به نوع قرارداد متفاوت و متغير است.

مهماني تصريح كرد: مهم‌ترين موضوع ورود بخش خصوصي و رقيب خصوصي در حوزه ورود پهناي باند به كشور است كه با توجه به اين موضوع رقابت تشديد شده و هر كس سعي در ارايه سرويس بهتر دارد، بنابراين بايد براي بخش دولتي در اين عرصه كه مخابرات است، رقيبي وجود داشته باشد.
کد مطلب: 17553
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مخابرات ایران!
ali
feedback
واقعاً شورش رو در اوردن
سرعت لاكپشتي اينترنت ايران اشكمون رو در اورده
به خدا خسته شديم. چرا كسي جواب نميده ؟؟؟؟؟
محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایران داره از بقیه عقب میمونه .
نمیدونم چرا مسئولین به فکر کاربرای اینترنتی نیستن !
اون از وزیر ارتباطات که میگفت سرعت اینترنت ایران خوبه !
راستی خاک بر سر اون خبرگذاری که اون خبر دروغ اینترنت ملی رو منتشر کرد ! دروغ سیزده پیدا نکردن ؟ خداییش بعضی خبرگذاری ها عجوبه هستن :))
من فقط عصر ایران و ایتنا و بس !
مرتضی
feedback
United Kingdom
این حرف که کلا" پایین بودن کیفیت و سرعت اینترنت فقط و فقط تقصیر مخابراته که کاملا" جرف اشتباهیه درسته در برخی موارد و بعضی اوقات مخابرات تقصیر کاره ولی شرکنهایی هم وجود دارند که روز سرعتشون خوبه تقریبا" ولی دقیقا" در ساعت رایگان شب سرعت پایین میاد و حتی سرعت قانونی رو هم نمیدند ذیگه در این شرایط فکر نمیکنم مخابرات تقصیرکار باشه که مثلا" سرعت روز رو کاری نداشته باشه و بیاد شب سرعت رو پایین بیاره(مثل شرکت شاتل که دقیقا" از ساعت 1 شب تا 7 صبح سرعتها رو پایین میاره و دلیل مزحکی شیر شدن رو بیان میکنه اگه شیر شدنه چطور تو روز مشکلی نیست البته اونقدر مشکلی نیست که شب مشکل پیش میاد؟)
عجب!
feedback
Iran, Islamic Republic of
ما که موندیم تو کار اینا!
عوض اینکه به فکر سرعت و قیمت گرون و بی کیفیتی اینترنت و برداشتن محدودیت 128 کیلو باشن رفتن طرح اینترنت ملی رو دارن بررسی میکنن!!!
حرف شما هم درسته مرتضی جان
بیشتر شرکت ها همین کار رو میکنن شبا که رایگان شد سرعت ها رو نصف میکنن مثل همارا سیستم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام