۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۵

پاناسونیک جدید شما را «آرایش» می کند!

خانم‌ها بهتر است دیگر نگران درهم‌ریختگی و آشفتگی صورت خود در مقابل دوربین نباشند زیرا پاناسونیک این مشکل را نیز حل کرده است.
پاناسونیک جدید شما را «آرایش» می کند!


در یک سیستم جدید که در دوربین‌های سری جدید شرکت پاناسونیک با نام Beauty Retouch یا همان دست‌کاری زیبایی قرار داده شده است چین و چروک‌های صورت از بین رفته و همچنین دندان‌ها سفید‌تر نشان داده خواهند شد.

دوربین دیجیتال پاناسونیک مدل Lumix DMC-FP۷ ،با سیستم نرم افزار رنگ‌آمیزی پیشرفته‌ای آرایش را به صورت اضافه کرده و پوست صورت را صاف‌تر نشان می‌دهد.

به گزارش ایتنا به نقل از فارنت، در ضمن در این دوربین حالت‌های مختلفی برای انجام کارهای مختلف برای مدهای پرتره و عکس از صورت وجود دارد به طوری‌که باعث تمیز شدن پوست و سفیدی دندان‌ها به صورت بسیار جالبی نیز می‌شود و در حالت face fixingشما می‌توانید تغییرات بیشتری بر روی پوست صورت ایجاد کند و در صورت لزوم قیافه را ترسناک نیز بکیند.

آرایش صورت دارای حالت‌های مختلفی است به طوری‌که شما می‌توانید یک تغییر کلی در بنیان صورت ایجاد کنید و تعیین کنید که کدام رنگ‌ها در لب‌ها و گونه‌ها و حتی چشم‌ها نیز بکار رود و حتی با گزینه‌های پیشرفته‌تر رنگ‌های بسیار نادرتری را نیز انتخاب کنید که در این صورت بیشتر شبیه اشباح خواهید شد!وبهترین نتیجه در حالت Esthetic mode است که در حدود ۶۰ تا ۸۹۰ درصد حالت بهتر و روشن‌تری به پوست و دندان‌ها می‌بخشد.

شما در عکس‌هایی که توسط Lumix DMC-FP۷ گرفته شده است می‌توانید تفاوت سنی تا ۱۰ سال را نیز مشاهده کنید که بیشتر به درد خانم‌هایی می‌خورد که نمی‌خواهند هیچ گاه غبار گذشت زمان را بر روی چهره خود احساس کنند و شاید هم آقایان هم بخواهند خودی نشان دهند! و در ضمن این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دارای صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است.
کد مطلب: 17479
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام