۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۶

Samsung SUR40

ایتنا - Samsung SUR40 که براساس Microsoft Surface ساخته شده، از فناوری جدیدی استفاده کرده که امکان دیدن اشیا توسط صفحه‌نمایش‌های بزرگ را فراهم می‌کند.
Samsung SUR40
دو شرکت Samsung و Microsoft نسل بعدی Microsoft Surface مجهز به فناوری PixelSense به نمایش گذاردند.

به گزارش ایتنا، این فناوری توانایی دیدن اشیا را بدون استفاده از دوربین به پانل‌های LCD می‌دهد.

این محصول جدید با کمک نوآوری‌های به کار گرفته شده در نسخه اول Microsoft Surface و فناوری‌های سامسونگ در تولید صفحه نمایش‌ها ساخته شده و به کمک آن کاربران می‌توانند به صورت گروهی محتوای خود را روی یک صفحه‌نمایش بزرگ که توانایی شناسایی انگشتان، دست‌ها و دیگر اشیایی که روی آن قرار می‌گیرد را دارد، به اشتراک بگذارند و به جستجو بپردازند.

این تجربه منحصر به فرد در سال ۲۰۱۱ برای کاربران اداری و در ۲۳ کشور در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر شرکت‌های بزرگی همچون Aviation، FujiFilm، Red Bull، و Royal Bank کانادا اعلام کرده‌اند که از این دستگاه برای انجام کارهای خود استفاده خواهند کرد.

Panos Panay، مدیر کل Microsoft Surface دراین باره می‌گوید: "مایکروسافت به نوآوری‌های خود در تعامل با کاربران از طریق رابط کاربری لمسی و بصری ادامه می‌دهد. با معرفی نسل بعدی Surface که به فناوری PixelSense مجهز شده، ما توانسته‌ایم دیوار و میزهای دیجیتالی را به زندگی افراد بیشتری وارد کنیم. همکاری ما با سامسونگ به خاطر توانایی این شرکت در ارائه فناوری‌های جدید، طراحی سخت‌افزاری، توانایی ساخت صفحه‌نمایش‌های با اندازه بزرگ و بازار گسترده‌ای که در اختیار دارد بوده است. نوآوری‌های سامسونگ در اختراع، توسعه، تولید و فروش محصولات با کیفیت، باعث موفقیت این شرکت شده است. "


Jeong-Hwan Kim، مدیرعامل ارشد تیم بازاریابی و فروش صفحه‌نمایش‌های سامسونگ نیز در این باره می‌گوید: "سامسونگ از سال ۲۰۰۲ یکی از شرکت‌های پیشرو در بازار و صنعت LCD بوده است. همکاری ما با مایکروسافت برای ارائه تجربه Surface در یک محصول با ابعاد جمع و جورتر و توانایی‌های بصری قدرتمند بوده است. تجربه کار با SUR۴۰ کاملاً جدید بوده و مطمئناً نحوه تعامل شرکت‌ها با مشتریان را تغییر خواهد داد."

جزییات محصول

مایکروسافت و سامسونگ با همکاری یکدیگر این محصول سخت‌افزاری جدید را عرضه کرده‌اند.

این محصول توسط سامسونگ تولید شده و از طریق هیئت توزیع و فروش سامسونگ به فروش خواهد رسید.

SUR۴۰تفاوت‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار مشتریان تجاری ما می‌گذارد. قابلیت‌های این محصول عبارتند از:

PixelSense: این فناوری توانایی شناسایی انگشتان، دست و اشیا مختلفی که روی آن قرار می‌گیرد را داشته و می‌تواند تا حداکثر ۵۰ نقطه لمس شده روی صفحه را شناسایی کند. با استفاده از PixelSense، هر پیکسل روی صفحه‌نمایش قادر به دیدن چیزی است که در حال لمس کردن صفحه است و اطلاعات مربوط به آن بلافاصله پردازش می‌شوند.
نرم‌افزار Microsoft Surface: نرم‌افزار Microsoft Surface محیط جدیدی را ارائه داده و با هدف دسترسی مستقیم و پردازش همزمان، محیطی مناسب را برای مشتریان و کاربران فراهم می‌کند.
ابعاد جمع و جور با امکان دسترسی به گزینه‌های مختلف: ضخامت این محصول ۴ اینچ است و به همین خاطر می‌توان آن را بصورت افقی استفاده کرد و یا روی دیوار نصب کرد. یک پایه استاندارد برای این محصول فراهم شده و در ضمن مشتریان می‌توانند برحسب نیاز از پایه‌های خاص خود استفاده کنند.
صفحه‌نمایش ۴۰ اینچی Full HD: صفحه‌نمایش به کار گرفته شده ۴۰ اینچ بوده و دارای دقت تصویر ۱۰۸۰x۱۹۲۰ پيکسل و نسبت تصویر ۱۶:۹ است.
سیستم پردازشی قدرتمند: این سیستم دارای یک پردازنده دو هسته‌ای AMD Athlon II X۲ با فرکانس کاری ۹/۲ گیگاهرتز و پردازنده‌گرافیکی AMD Radeon HD ۶۷۰۰M با قابلیت پشتیبانی از DirectX ۱۱ است که قدرت پردازشی مناسب و گرافیک زیباتری را فراهم می‌کند.

HyungGuel Kim، مدیرعامل ارشد بخش صفحه‌نمایش‌های LCD سامسونگ در این باره می‌گوید: با در کنار هم قرار گرفتن فناوری سامسونگ در تولید LCD و سیستم خلاقانه مایکروسافت در تشخیص اشیا، توانسته‌ایم ساختار جدیدی در صفحه‌نمایش‌های LCD یجاد کنیم. این صفحه‌نمایش جدید، علاوه بر داشتن سیستم تشخیص تصاویر، کارایی بالایی داشته و از Multi Touch نیز پشتیبانی می‌کند."
کد مطلب: 17427
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام