۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۹

آخرین فراخوان اولین جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران

ایتنا - دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران با افزودن بخش مسابقه آفرینش‌های دانش‌آموزی طی فراخوانی جدید از دواطلبان حضور در این جشنواره دعوت به عمل آورد.
آخرین فراخوان اولین جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران

به گزارش ایتنا از کمیته اطلاع رسانی نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران ، دبیرخانه این جشنواره با توجه به مشخص شدن زمان برگزاری این رویداد فرهنگی و استقبال بازی‌سازان ، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را طی فراخوانی جدید اعلام کرد.

طبق این گزارش، دبیرخانه این جشنواره با افزودن بخش دانش‌آموزی با هدف آشنایی دانش‌آموزان با این رسانه و ارتقا و بستر‌سازی آموزش علمی در سطوح پایه ، طی فراخوانی جدید از عموم بازی‌سازانی که تا به حال موفق به ارسال آثار به این جشنواره نشده‌اند، دعوت به عمل می‌آورد تا در بزرگترین رویداد بازی‌سازی کشور شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای حضور و ثبت نام در این جشنواره که اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۹ برگزار می‌گردد ، می‌توانند با مطالعه ضوابط و مقررات در هر یک از بخش‌های جشنواره ثبت نام نمایند.

همچنین این جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی که بخش اصلی با عنوان مسابقه بازی‌هاي رایانه‌اي ایرانی شامل مسابقه بازی‌هاي بزرگ ، مسابقه بازی‌های برخط Online ، مسابقه بازی‌هاي موبایل ، مسابقه بازی‌هاي کوچک Indie و بخش جنبی شامل مسابقه طراحی کاراکتر ، مسابقه بازی‌نامه‌نویسی ، مسابقه بازی‌هاي تغییریافته (Mod)و مسابقه بازی‌هاي فلش برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان دبیرخانه این جشنواره در بخش مسابقه آفرینش‌های دانش‌آموزی که شامل بخش‌ بازی‌های رایانه‌ای ،طراحی شخصیت،مسابقه ایده‌های نو است ، دانش‌آموزان و معلمان می‌توانند با ارایه آثار خود به رقابت با یکدیگر بپردازند.

متقاضیان شرکت در مسابقه می‌بایست حداکثر تا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۰ محصول خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه ضوابط و مقررات این فراخوان به نشانی اینرنتی جشنواره www.irgf.ir مراجعه نمایند.

لازم به یادآوری است که نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران اردیبهشت ۱۳۹۰، درسالن همایش‌های برج میلاد و توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 17422
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام