کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

كاهش سهم گوگل در بازار جست‌وجوگرهاي اينترنتي

خبرگزاری ايسنا , 21 اسفند 1389 ساعت 14:23

سهم گوگل در بازار جست‌وجوي اينترنتي در ماه فوريه كاهش پيدا كرد، اين در حالي است كه اين موتور جست‌وجو هم‌چنين پيشتاز اين بازار است.



شركت تحقيقاتي كام‌اسكار اعلام كرد: آمار ماهانه صنعت جست‌وجوي اينترنتي نشان مي‌دهد، سهم گوگل از ۶/۶۵ درصد به ۴/۶۵ درصد در ماه فوريه كاهش يافته است.

اين درحالي است كه سهم موتور جست‌وجوي اينترنتي بينگ مايكروسافت با پنج‌ دهم درصد افزايش به ۶/۱۳ درصد رسيده است.

در اين گزارش هم‌چنين آمده است: سهم موتور جست‌وجوي ياهو برروي ۱/۱۶ درصد در ماه فوريه ثابت ماند؛ موتور جست‌وجوي IACAI نيز در جايگاه چهارم اين بازار قرار گرفت و سهم آن ۰.۲ دهم درصد افزايش يافت و موتور جست‌وجوي AOL در رتبه پنجم قرار گرفت.

مجموع جست‌وجوهاي اينترنتي در ماه فوريه ۴/۱۵ ميليارد جست‌وجو بوده و ۱/۱۰ ميليارد جست‌وجو متعلق به گوگل، ۵/۲ ميليارد جست‌وجو متعلق به ياهو و ۱/۲ ميليارد جست‌وجو نيز از طريق موتور جست‌وجوگر اينترنتي مايكروسافت انجام شده است.


کد مطلب: 17366

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/17366/كاهش-سهم-گوگل-بازار-جست-وجوگرهاي-اينترنتي

ايتنا
  https://www.itna.ir