۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۶

انتقال 4 ميليون دلاري مدير سابق مايكروسافت به نوكيا

اسنادي كه به تازگي توسط نوكيا منتشر شده نشان مي‌دهد هيئت مديره اين شركت براي انتقال استفان الاپ از مايكروسافت به نوكيا ۴ ميليون دلار هزينه كرده است.
انتقال 4 ميليون دلاري مدير سابق مايكروسافت به نوكيا
 

نوكيا كه نگران از دست دادن جايگاه خود در دنياي گوشي‌هاي هوشمند است تلاش كرده با تحولات مديريتي استراتژي تازه‌اي را تدوين كرده و در رقابت با رقباي نوظهوري مانند اپل و گوگل موفق باشد.
بر اساس اين اسناد استفان الاپ فقط براي پيوستن به نوكيا ۱.۹۸ ميليون دلار دريافت كرده و ۱.۸۷ ميليون دلار ديگر هم قرار است در اكتبر سال ۲۰۱۱ به وي پرداخت شود تا درآمد مديريتي كه وي قبلاً از مايكروسافت دريافت مي‌كرد، جبران شود. 

درآمد سالانه الاپ در نوكيا ۹۰۰ هزار دلار خواهد بود و در صورت عملكرد خوب و رسيدن به اهداف از قبل تعيين شده اين رقم تا ۱۵۰ درصد افزايش مي‌يابد. 

الاپ از زمان پيوستن به شركت نوكيا تغييرات اساسي در استراتژي اين شركت فنلاندي به وجود آورده و از جمله همكاري‌هاي گسترده اي را با مايكروسافت آغاز كرده تا بتواند با آيفون و گوشي‌هاي آندرويد رقابت كند. 

الاپ و استيو بالمر رييس مايكروسافت معتقدند كه اين همكاري به تقويت هر دو شركت در برابر رقبا منجر مي‌شود، هر چند ضعف‌هاي سيستم عامل ويندوز فون مايكروسافت براي گوشي‌ها باعث شده دغدغه‌هاي دو طرف به طور كامل رفع نشود. 

بر اساس توافق دو طرف قرار است ويندوز فون ۷ به طور پيش فرض بر روي گوشي‌هاي هوشمند نوكيا نصب شود.
کد مطلب: 17356
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام