۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۱۸

گوگل به دنبال شناسائي جوانان مستعد

گوگل از كليه نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ ساله سراسر جهان خواست تا در يك مسابقه علمي بين‌المللي كه توسط اين شركت اينترنتي بزرگ برگزار مي‌شود، شركت كنند.
گوگل به دنبال شناسائي جوانان مستعد

 شركت گوگل در وبلاگ رسمي خود بخشي را با عنوان زير راه‌اندازي كرده است: «رقابت علمي گوگل به‌دنبال انيشتن‌ها و ماري كوري‌هاي جوان مي‌گردد.
لَري پيچ و سِرگِي برين دو دانشجوي جواني كه موسس شركت گوگل بودند، جوانان سراسر دنيا را تشويق مي‌كنند تا در اين رقابت علمي شركت كنند». 

در وبلاگ گوگل در اين خصوص نوشته شده است: «لَري و سِرگِي بسيار خوش‌شانس بودند كه بتوانند نظر خود را در مقابل تعداد زيادي از افراد اعلام كنند. اما چه تعداد از نظرات مردم به دليل نداشتن استعداد و فرصت براي ابراز شدن از بين مي‌رود؟ ما معتقديم كه علم مي‌تواند دنيا را تغيير دهد، و يك راه مناسب براي تشويق افراد در اين زمينه، برگزاري مسابقه بين جوانان علمي جهان است تا بتوانند توانايي‌هاي خود را در اين زمينه به نمايش بگذارند». 

"رقابت علمي گوگل " به دنبال همكاري اين شركت با مراكز CERN، LEGO Group، National Geographic و Scientific American برگزار مي‌شود. 

جزئيات مربوط به نحوه شركت در اين رقابت علمي در بخش وقايع سايت خبري گوگل(www.google.com/events/sciencefair) نوشته شده است.
 
نكته قابل توجه در اين زمينه اين است كه جوانان علمي سراسر دنيا مي‌توانند به صورت انفرادي يا در گروه‌هاي سه‌ نفره تا تاريخ ۴ آوريل ۲۰۱۱ شركت كنند. 

قرار است برنده اين مسابقه در دفتر مركزي گوگل در دره سيليكون فعاليت خود را آغاز كند كه علاوه بر اين، جوايز ارزنده‌اي براي او در نظر گرفته شده است.
کد مطلب: 17354
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام