۰
plusresetminus
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۰۰

"کاینکت" گینسی شد

سیستم جدید "کاینکت" مایکروسافت با رکورد فروش ۱۰ میلیون واحد در مدت سه ماه موفق شد وارد فهرست کتاب "ترین‌های گینس" شود.
"کاینکت" گینسی شد


 "کاینکت"( Kinect)، سیستم حرکتی مایکروسافت ویژه کنسول بازی "ایکس باکس ۳۶۰" است. 

این سیستم به کاربر اجازه می‌دهد که به جای استفاده از دسته فرمان از حرکات بدن خود و بدون نیاز به هیچ ابزار سخت‌افزاری برای بازی استفاده کند.

این سیستم در مدت کمی بیش از سه ماه از زمان عرضه موفق شد ۱۰ میلیون واحد به فروش برساند و نام خود را در کتاب گینس ثبت کند.

براساس گزارش تام هاردورگاید، ویراستار کتاب رکوردهای جهان (گینس) در این خصوص توضیح داد: "موسسه رکوردهای جهانی گینس رسما اظهار داشته است که کاینکت ویژه ایکس باکس ۳۶۰، دستگاه الکترونیکی مصرفی است که با متوسط ۱۳۳ هزار و ۳۳۳ واحد فروخته شده در روز و مجموع ۸ میلیون فروش در ۶۰ روز اول عرضه بین ۴ نوامبر ۲۰۱۰ تا ۳ ژانویه ۲۰۱۱، سریع‌ترین فروش را به ثبت رسانده است."

وی افزود: "این اطلاعات فروش به تنهایی گویای همه چیز هستند. همچنین برپایه یک تحقیق مستقل دیگر، تاکنون هیچ دستگاه الکترونیکی مصرفی در مدت ۶۰ روز اول عرضه خود چنین فروشی نداشته است. در این راستا فروش کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰ مایکروسافت به رقم ۵۰ میلیون دستگاه رسیده و در حال حاضر سرویس ایکس باکس لایو بیش از ۳۰ میلیون کاربر در تمام دنیا دارد."

کارشناسان مایکروسافت اعلام کردند که در سال ۲۰۱۰ بازار سرگرمی‌های خانگی ۳.۸ درصد و کنسول "ایکس باکس ۳۶۰" بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

کد مطلب: 17345
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام