۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۱۱

جنگ گوگل و برنامه‌نویسان آندروید

يكي از برنامه‌نويسان سيستم عامل آندرويد كه از عملكرد گوگل طراح اين سيستم عامل ناراضي است، اتحاديه‌اي به نام اتحاديه برنامه‌نويسان آندرويد تاسيس كرده و از ديگر برنامه‌نويسان اين سيستم عامل خواسته تا عليه گوگل اعتراض كنند.
جنگ گوگل و برنامه‌نویسان آندروید


وي معتقد است كه نحوه مديريت گوگل بر بازار آنلاين آندرويد درست نيست و اقدامات اين شركت بر ضد افرادي است كه براي كاربران آندرويد نرم‌افزار و برنامه مي‌نويسند. 

اين افراد با راه اندازي يك وبلاگ اينترنتي از اينكه گوگل با برنامه‌نويسان آندرويد مانند كشاورزان جزء در سياره ديجيتال اختصاصيش برخورد مي‌كند به شدت انتقاد كرده و هشدار داده‌اند كه در صورت تداوم اين وضعيت علاقه‌اي به همكاري با گوگل ندارند و اين شركت بايد سياست‌هاي منفعت طلبانه‌اش را در برخورد با برنامه‌نويسان ثالث تغيير دهد. 

آنها تهديد كرده‌اند كه اگر گوگل سهم لازم را از سود فروش برنامه‌هاي طراحي شده توسط آنان پرداخت نكند، ترجيح مي‌دهند براي پلاتفورم‌ها و سيستم عامل‌هاي ديگر همراه برنامه‌ريزي كنند و عطاي همكاري با گوگل را به لقايش ببخشند. 

در حال حاضر گوگل بعد از كسر ۳۲ درصد ماليات سود جزيي را از محل فروش هر برنامه به نرم‌افزارنويسان ثالث پرداخت مي‌كند كه اين مساله موجب اعتراض گسترده آنان شده است. 

كارشناسان معتقدند اين اقدامات گوگل به نفع ديگر شركت‌هاي طراح سيستم‌هاي عامل مانند اپل، مايكروسافت و پالم تمام خواهد شد.
کد مطلب: 17264
نام شما
آدرس ايميل شما


ناشناس
feedback
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل شرکت طراح سیستم عامل پالم !!!!!!!!! فکر کنم 1 سالی شد که اچ پی پالم رو خریده ... لطفا اپدیت باشید