۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۱۹
بر خلاف پیش‌بینی‌های قبلی

اخبار CeBIT // خرسندی غرفه‌داران از نمایشگاه سبیت 2011

ایتنا – غرفه‌داران نمایشگاه سبیت 2011 از موفقیت این نمایشگاه بین‌المللی سخن می‌گویند.
اخبار CeBIT // خرسندی غرفه‌داران از نمایشگاه سبیت 2011
همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه رایانه‌ای سبیت، شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران این نمایشگاه بین‌المللی معتقدند سبیت ۲۰۱۱ عملکرد موفقی داشته و توانسته نمره قبولی را به دست آورد.

به گزارش ایتنا به نقل از سایت Monsters and Critics، اتحادیه ارتباطات آلمان موسوم به بیتکوم (BITKOM) که از آن به عنوان دومین اتحادیه صنفی مهم پشتیبان صنعت نمایشگاهی در آلمان یاد می‌شود، این مطلب را عنوان کرده است.

این در حالی است که مدیران سبیت قبلاً پیش‌بینی کرده بودند حضور افراد در نمایشگاه پنج روزه سبیت ۲۰۱۱ نسبت به سال‌های گذشته با کاهش روبرو خواهد بود.

در سبیت ۲۰۱۰ حدود ۴۲۰۰ شرکت خصوصی و نهاد دولتی به ارائه محصولات و سرویس‌های خود در حوزه رایانه و نرم‌افزار پرداختند.

این نمایشگاه مورد بازدید ۳۳۴ هزار نفر قرار گرفت.

بنا به گفته آقای آگوست ویلهلم شیر (August-Wilhelm Scheer) رئیس اتحادیه بیتکوم، غرفه‌داران بر این عقیده‌اند که امسال بازدیدکنندگان از بودجه خوبی برای خرید برخوردار بوده‌اند.

وی افزود اکثریت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نسبت به تماس‌هایی که بازدیدکنندگان و مشتری‌ها پس از اتمام سبیت ۲۰۱۱ با آنها برقرار خواهند کرد، خوشبین هستند.

بر اساس این گزارش هرچند بسیاری از محصولاتی که در سبیت ۲۰۱۱ معرفی شد، قبلاً در دیگر نمایشگاه‌ها رونمایی گشته است ولی با این حال سبیت همچنان یک محور اصلی و مرکز کلیدی به شمار می‌رود که شرکت‌ها مایلند محصولات خود را در آنجا هم به بازدیدکنندگان ارائه نمایند.
کد مطلب: 17242
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام