کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جدیدترین دوربین‌های دو صفحه نمایشی سامسونگ

سايت خبری ايتنا , 11 اسفند 1389 ساعت 21:03

ایتنا- شرکت سامسونگ دوربین ۱۴ مگاپیکسلی ST۶۰۰، جدیدترین عضو خانواده دوربین‌های دو صفحه نمایشی را معرفی کرد.



به گزارش ایتنا، ST۶۰۰ بر پایه مدل موفقیت‌آمیز ST۵۰۰ ساخته شده و با ارائه مجموعه‌ای از امکانات هوشمند با قابلیت استفاده آسان و دو صفحه نمایش که همگی در یک بدنه زیبا قرار گرفته‌اند، سعی دارد تا با تغییر عادت‌های تصویر برداری مشتریان خود، استاندارد جدیدی را در دوربین‌های کامپکت به ثبت رسانده و جایگاه خود را به عنوان یک شرکت نوآور و پیشرو در صنعت تصویر برداری دیجیتال بیش از پیش محکم سازد.

در دوربین جدید ST۶۰۰ که حالا قویترین عضو در خانواده دوربین‌های دو صفحه نمایشی به شمار می‌آید، اندازه صفحه‌نمایش جلویی از ۵/۱ اینچ به ۸/۱ اینچ ارتقا پیدا کرده و تنها با یک ضربه فعال می‌شود.

صفحه‌نمایش بزرگتر در جلو به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بهتر بتوانند خود را در تصویر و فیلم خود جای داده و به جای قرار گرفتن در پشت دوربین، در جلوی دوربین به دوستان و اقوام خود ملحق شده و از با هم بودن لذت ببرند.

ST۶۰۰ در چهار رنگ جذاب صورتی، طلایی، مشکی و بنفش عرضه شده و بدنه باریک و براق فلزی آن حس مشترک فناوری جدید و سرگرم‌کننده بودن آن را عرضه کرده و صاحبان خود را به خوبی از دیگران متمایز می‌کنند.

SJ Park مدیر بخش تصویربرداری دیجیتال سامسونگ در این باره می‌گوید:"عرضه این دوربین برای ما بسیار مهم است، زیرا جایگاه سامسونگ در بازار دوربین‌های دیجیتال را تثبیت می‌کند. برخلاف دیگر دوربین‌های دیجیتال، مشتریان با خرید این دوربین بلافاصله به ارزش وجود دو صفحه‌نمایش در دوربین پی برده و بدون نیاز به هرگونه آموزش یا دانستن نکات فنی می‌توانند از آن استفاده کنند. سامسونگ سعی کرده تا در ST۶۰۰ همه چیز را ساده کند و کاربران در هر زمان بتوانند بهترین عکس را در لحظات خود با دوستان و اقوام حتی در زمانی که پشت دوربین نیستند به ثبت برسانند."

لنز و عکس‌های با کیفیت
در دوربین ST۶۰۰ از لنزهای با کیفیت Schneider KREUZNACH مجهز به سیستم کاهش لرزش اپتیکال و دیجیتال استفاده شده که در ثبت عکس‌های با لرزش کمتر کمک به سزایی می‌کند. فاصله کانونی این لنز ۲۷ میلی‌متر بوده و بزرگنمایی نوری آن نیز ۵ برابر است.

قابلیت‌های ویژه و آسان
ویژگی‌های نهفته در صفحه‌نمایش جلویی شامل حالت عکسبرداری از خود، عکاسی از دو نفر که به طور خودکار زمانی که دو نفر در جلوی دوربین قرار می‌گیرند عکس را به ثبت می‌رساند، تنظیمات مربوط به کودکان که با پخش یک کلیپ کارتونی توجه آنها را جلب کرده و لبخند را به لب‌های آنان می‌آورد، و در نهایت یک تایمر برای نمایش زمان گرفتن عکس و آماده شدن برای گرفتن عکس می‌شود.

جدید‌ترین ویژگی اضافه شده به صفحه‌نمایش جلویی، حالت پرش سامسونگ است. در این وضعیت، صفحه نمایش جلویی یک صف مجازی از پرش افراد جلوی دوربین را نشان داده و با پرش انها، بلافاصه سه عکس توسط ST۶۰۰ گرفته می‌شود تا در نهایت عکس تمامی افراد در زمان پرش به بهترین حالت به ثبت برسد.


کد مطلب: 17202

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/17202/جدیدترین-دوربین-های-دو-صفحه-نمایشی-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir