کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سیستم الکترونیک بانک شهر افتتاح شد

سايت خبری ايتنا , 9 اسفند 1389 ساعت 17:49

ایتنا- بانک شهر هم زمان با میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق(ع) سامانه بانکداری مجازی خود را با حضور با حضور دکتر قالیباف -شهردار تهران-، پورزرندی -رییس هیئت مدیره بانک شهر- و دکتر فاطمی-مدیر عامل شرکت توسن- و تمامی شهرداران مراکز استانها در تهران افتتاح کرد.


 
به گزارش ایتنا، در این مراسم از سیستم بانکداری مجازی بانک شهر مبتنی بر نرم افزار بنکو، بهره ‌برداری عملیاتی صورت گرفت. بر اساس این گزارش، بانک شهر از این طریق به یکی از مدرن ترین سیستم بانکداری الکترونیکی مجهز می‌شود. این سیستم امکان ارائه خدمات جدید، خلاقانه و فن‌آورانه بانکی را درکمترین زمان فراهم خواهد نمود. این مجموعه سرعت انجام عملیات را افزایش خواهد داد و نیاز مشتریان بانک به مراجعه به شعبه را تا حد زیادی کاهش داده و گامی در تحقق آرمان حفظ محیط زیست خواهد بود. 

بانک شهر با بکارگیری سامانه بنکو، علاوه بر ارائه خدمات بانکداری مجازی شامل سرویسهای اینترنت بانک، تلفن بانک، اس ام اس و درگاه پرداخت الکترونیک، مفهوم جدیدی را در خدمت رسانی به شرکت‌ها و سازمان‌ها مهیا خواهد نمود. شرکتهایی که از این سرویس استفاده می‌نمایند قادر خواهند بود بدون نیاز به مراجعه به شعبه و تنها از طریق شبکه اینترنت خدمات مورد نیاز خود را بر پایه قراردادها و توافقات با ذینفعان، پرسنل، مشتریان و در نهایت بانک شهر، دریافت نمایند و عملیات مورد نظر خود را در اسرع وقت و به صورت ۲۴ ساعته و در طول ۷روز هفته انجام دهند. 

دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار تهران در این مراسم اظهار داشت: از ابتدا دو نکته اساسی برای بانک شهر درنظر داشتم که يکی استفاده از فناوری اطلاعات و دوم، بهره گيری از نيروهای جوان بود. به حمدالله هم اکنون می بینیم که برای استفاده از ابزارهای آی تی کارهای خوبی انجام شده و بهره گيری از نيروهای جوان نيز در برنامه کاری است.
 
وی تاکید کرد: مدیر فکر بودن هزینه دارد. باید سعی کنیم این طرح را در تمام شهرها ارائه دهیم و مردم باید مشارکت معنی داری در آن داشته باشند. شهردار تهران ضمن تشکر از مدیران بانک شهر تصریح کرد باید با کم ترین هزینه بیشترین اثر گذاری را داشت و بانک شهر، بانک شهرداری نیست، بانک مردم شهر است. 

در ادامه مراسم، پورزرندی رییس هیئت مدیره بانک شهر طی سخنانی اظهار داشت: بانک شهر با سرمایه گذاری گسترده در سیستم الکترونیک خود در نظر دارد تمامی خدمات بانکداری الکترونیک را به شهروندان ارائه دهد و طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته، روز به روز به سمت بانکداری مجازی حرکت خواهد کرد. 

پور زرندی هم چنین هدف راه اندازی این سامانه را کاهش ترافیک و کمک به سرمایه گذاری بانکی برای کمک به شهرداری و شهروندان دانست و افزود: بانک شهر برای راه اندازی این سیستم همه گزینه های ممکن یعنی محصولات خارجی، محصولات داخلی و امکان نوشتن نرم افزار توسط بانک را مورد بررسی قرار داد و پس از بررسی های متعدد به این نتیجه رسید که انتخاب بهینه، سامانه بانکداری بنکو می باشد که با توجه به نیازهای بانکهای ایرانی و در نظر گرفتن اصول اسلامی طراحی شده است. 

در بخش دیگری از مراسم نیز دکتر فاطمی، مدیرعامل شرکت توسن و طراح این پروژه گفت: ارائه خدمات اختصاصی حقیقی و حقوقی به شرکت‌ها، ارائه خدمات هوشمند سازی تجاری و ارائه خدمات موبایل بانک از اهداف مهم این پروژه است. 

وی در ادامه افزود: ارائه خدمات ارزش افزوده در تلفن همراه، ارائه خدمات ارزی و زیر ساخت های فنی گام اولیه برای دولت الکترونیک خواهد بود.


کد مطلب: 17176

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/17176/سیستم-الکترونیک-بانک-شهر-افتتاح

ايتنا
  https://www.itna.ir