۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۰۶
سخنرانی علمي:

تكوين فناوري ارتباطات و اطلاعات در بستر زمان

ايتنا - پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران يازدهمين سخنرانی علمي امسال را با عنوان «تكوين فناوري ارتباطات و اطلاعات در بستر زمان» چهارشنبه، ۱۱ اسفند ماه سال جاري برگزار مي‌كند.

سخنرانی علمي «تكوين فناوري ارتباطات و اطلاعات در بستر زمان» برگزار مي‌گردد .

به گزارش ایتنا پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران يازدهمين سخنرانی علمي امسال را با عنوان «تكوين فناوري ارتباطات و اطلاعات در بستر زمان» چهارشنبه، ۱۱ اسفند ماه سال جاري برگزار مي‌كند.

سخنرانی علمي « تكوين فناوري ارتباطات و اطلاعات در بستر زمان» با سخنراني دكتر بابك سيف، استاديار دانشگاه شاهد و رئيس پژوهشكده مهندسي اطلاعات پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، در روز چهارشنبه، ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در تالار اجتماعات پژوهشگاه برگزار مي‌شود.

در اين سخنرانی مواردي نظير فناوري اطلاعات و ارتباطات در بدو تاريخ، فناوري اطلاعات و ارتباطات در ادبيات كهن ايران، جهش علمي در عصر رنسانس، قرن نوزدهم و سرعت‌گيري در ايجاد دستاوردهاي علمي و فني، ساموئل مورس، قوانين ماكسول، تجربه هرتز، تلفن، طلوع قرن بيستم با دستاوردهاي ارتباطي، نظريه‌پردازي در فناوري اطلاعات و ارتباطات، جنگ جهاني دوم (موتور محركه فناوري‌هاي قرن بيستم)، نظريه اطلاعات، پيچيدگي، ماهواره و عصر فضا، عضر شبكه، تولد اينترنت و جامعة دانش‌بنيان بررسي مي‌شود.

علاقه‌مندان به شركت در اين سخنراني مي‌توانند به صفحه سخنراني‌هاي علمي در پايگاه وب پژوهشگاه مراجعه كرده و كاربرگة نام‌نويسي الكترونيكي را تكميل و به رايانامه scirel@irandoc.ac.ir ارسال نمايند.

گفتني است علاقه‌مندان مي‌توانند اين سخنراني را از طريق پايگاه وب پژوهشگاه به صورت زنده مشاهده نمايند.

شايان ذكر است، شركت در سخنرانی‌های علمی پژوهشگاه برای عموم آزاد و به ‌صورت رايگان است.
کد مطلب: 17170
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام