۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۶

توليد و بهره‌برداري دوره آموزش زبان فارسي تحت وب

ايتنا -مراحل طراحي، توليد و بهره‌برداري دوره آموزش زبان فارسي تحت وب ويژه زبان آموزان غير ايراني به پايان رسيد.
به گزارش به نقل از واحد ارتباطات دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني، به همت دانشگاه مجازي المصطفي و با حمايت دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني مراحل طراحي، توليد و بهره‌برداري دوره آموزش زبان فارسي تحت وب ويژه زبان آموزان غير ايراني به پايان رسيد و در وب‌گاهalmustafaou.com در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفت.

تاكنون زبان آموزان فراواني از سراسر جهان از طريق LMS دانشگاه مجازي از اين دوره آموزشي استفاده كرده‌اند. در ضمن مجموعه ياد شده در قالب نه سي‌دي مالتي‌مديا توليد شده كه قابل ارائه به موسسات و مراكز آموزش زبان فارسي است.

به دليل نبود يك سيستم آموزشي جامع زبان فارسي و به دليل اشتياق علاقه‌مندان خارجي به يادگيري زبان فارسي در داخل و خارج كشور و به دليل عدم دسترسي به استادان زبان فارسي در كشورهاي خارجي، محتواي آماده شده اين پروژه مي‌تواند به‌عنوان متن درس ديجيتالي آموزش زبان فارسي در اختيار زبان‌آموزان و استادهاي آنها قرار گيرد.



مهم‌ترين اهدافي كه در اين پروژه دنبال شده عبارتند از ايجاد بستري براي يادگيري زبان فارسي بدون زبان واسط (فارسي به فارسي) جهت علاقمندان به فراگيري زبان فارسي، كاهش هزينه‌هاي يادگيري، ايجاد فرصت‌هاي برابر آموزشي در زمينه آموزش زبان فارسي، كاهش هزينه‌ها آموزشي در دراز مدت، معرفي، تبليغ و گسترش فرهنگ ايراني_اسلامي، حذف محدوديت‌هاي مكاني_زماني در زمينه يادگيري زبان فارسي و پوشش طيف گسترده‌تري از مخاطبان در حوزه آموزش زبان فارسي.



گفتني است در اين وب‌گاه فرمي حاوي مدارك ثبت‌نام، تصويرعكس، تصويرمدرك شناسايي ارائه شده و علاقه‌مندان به يادگيري زبان فارسي ابتدا بايد مراحل ثبت‌نام را طي كرده تا نام‌ كاربري و رمز ورود از طريق آدرس پست الكترونيكي به آنان ارائه شود.

کد مطلب: 16966
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام