۰
plusresetminus
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۲
آغاز همكاري دو غول موبايل و نرم‌افزار

ویندوز فون سیستم عامل اصلی نوکیا می‌شود

ايتنا - سرویس جست‌وجوی «بینگ» شرکت مایکروسافت به عنوان جست‌وجوگر اصلی گوشی‌های نوکیا مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در مقابل، سرویس نقشه‌های نوکیا در جست‌وجوهای بینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استيو بالمر مدير مايكروسافت و استفان ايلاپ مدير نوكيا
استيو بالمر مدير مايكروسافت و استفان ايلاپ مدير نوكيا

نوكيا سرانجام به انتظارها پايان داد و استراتژي‌هاي چديد خود در بازار پررقابت تلفن همراه اعلام كرد.

به گزارش ایتنا از لندن، امروز در اين شهر، سياست‌هاي تازه نوكيا براي تداوم پيشروي و حفظ موقعيت آن در دنياي تلفن همراه توسط استفان ايلاپ مدير ارشد اين شركت علني شد.
پايه اين استراتژي‌ها، ايجاد اتحاد چندجانبه همكاري با مايكروسافت، غول دنياي نرم‌افزار جهان است.

بدين ترتيب نوکیا و مایکروسافت امروز در لندن بطور رسمی همکاری با یکدیگر در زمینه تولید گوشی‌های نوکیا با سیستم عامل ویندوزفون را اعلام کردند.
 
به گزارش ایتنا براساس اين توافق، نوكيا با یهره‌گیری از امکانات خود در زمینه طراحی سخت‌افزار، در پشتیبانی از زبان‌های گوناگون و جایگاه خود در بازار در تکامل ویندوزفون مشارکت خواهد کرد.

سرویس جست‌وجوی «بینگ» شرکت مایکروسافت به عنوان جست‌وجوگر اصلی گوشی‌های نوکیا مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در مقابل، سرویس نقشه‌های نوکیا در جست‌وجوهای بینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین سرویس بیلینگ توسط اپراتورها که از سوی نوکیا مورد استفاده قرار می‌گیرد، در کشورهایی که امکان دسترسی به کارت‌های اعتباری را ندارند، به کاربران اجازه می‌دهد که برنامه‌های کاربردی مورد نیاز خود را از این طریق خریداری کنند.

در روزهای اخیر استفان ایلاپ مدیر ارشد اجرایی نوکیا که در تابستان سال جاری پس از جدایی از شرکت مایکروسافت به این سمت منصوب شد، در اقدامی بی‌سابقه به شدت از پلتفرم‌های سیمبین به سبب ناکارآمدی و نیز «می‌گو» به دلیل تاخیر زیاد در ورود به بازار، انتقاد کرده بود.

 

کد مطلب: 16947
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام