۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۷

بررسی گوشی LG Optimus 2X

ايتنا - با استفاده از پردازنده گرافیکی هشت هسته‌ای GeForce و رابط HDMI می‌توان محتوای ویدئویی Optimus 2X را در تلویزیون های HDTV و همزمان در خود گوشی تماشا کرد.
بررسی گوشی LG Optimus 2X

LG اخیراً با همکاری NVIDIA اولین گوشی با پردازنده دوهسته‌ای را معرفی کرد و به همین دلیل سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

Optimus 2X از سیستم عامل آندروید ۲.۲ بهره می‌گیرد و صفحه نمایش LCD تمام لمسی ۴ اینچی از نوع WVGA و با وضوح ۸۰۰ x ۴۸۰ دارد.

محصول تازه LG با ابعاد ۱۲۳.۹ x ۶۳.۲ x ۱۰.۹ میلیمتر و وزن ۱۳۹ گرم، یک دوربین قدرتمند ۸ مگاپیکسلی پشت و یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی جلو دارد.
دوربین پشتی قدرت فیلمبرداری تمام HD با وضوح ۱۹۲۰x۱۰۸۰ را داراست.

این گوشی که قبلاً با نام Star شناخته می شد، از فناوری های ارتباطی EDGE و HSDPA و Wi-Fi پشتیبانی می‌کند و با حافظه ۸ گیگابایتی، تا ۳۲ گیگایایت حافظه خارجی را پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ایتنا مهم‌ترین ویژگی Optimus 2X استفاده از پردازنده قدرتمند دوهسته‌ای Tegra ۲ محصول NVIDIA است که در اصل از دو هسته ۱ گیگاهرتزی Cortex-A۹ تشکیل شده است.

با استفاده از پردازنده گرافیکی هشت هسته‌ای GeForce و رابط HDMI می‌توان محتوای ویدئویی Optimus 2X را در تلویزیون های HDTV و همزمان در خود گوشی تماشا کرد.

Optimus 2X همانند iPhone4 از دو اسپیکر در پایین گوشی استفاده می‌کند.

LG Optimus 4X در حال حاظر یکی از قدرتمندترین گوشی‌های بازار و رقیب سرسخت گوشی‌هایی چون iPhone4 است.
کد مطلب: 16909
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام