۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۲

گالاكسي بزرگترين رقيب آيفون اپل

بازار جهاني تلفن‌همراه اين روزها شاهد عرضه انواع گوشي‌هاي هوشمند مبتني بر اندرويد است و شركت سامسونگ با تاكيد بر اين سيستم‌عامل و عرضه محصول جديد خود از خانواده گوشي‌هاي Galaxy قصد دارد بزرگترين رقيب آيفون اپل را روانه بازار كند.
گالاكسي بزرگترين رقيب آيفون اپل

هم‌اكنون ۷ ماه از زمان راه‌اندازي خط توليد گوشي‌هاي هوشمند Galaxy سامسونگ مي‌گذرد و اين شركت كره‌اي اعلام كرده كه تاكنون بيش از ۱۰ ميليون عدد از آن‌ها را در بازار جهاني به فروش رسانده است. 

محبوبيت اين گوشي‌ها نزد كابران جهاني موجب شده است تا سامسونگ طي فصل پاياني سال ۲۰۱۰ ميلادي بيش از ۸۰ ميليون دستگاه از گوشي‌هاي خود را در بازارهاي جهاني به فروش برساند و به ركوردي تازه در اين زمينه دست پيدا كند. 

شركت سامسونگ در نمايشگاه CES ۲۰۱۱ اعلام كرده بود كه رايانه لوحي و گوشي هوشمند جديدي را از خانواده محصولات Galaxy توليد كرده است كه به زودي آن‌ها را از طريق شركت مخابراتي وريزون وارد آمريكا مي‌كند. 

اين شركت همچنين قصد دارد مدل جديد گوشي Galaxy S خود را همراه با پردازنده دوهسته‌اي و نمايشگر Super AMOLED در نيمه نخست سال ۲۰۱۱ ميلادي وارد بازار كند. 

شركت سامسونگ در تاريخ ۲۶ ژانويه امسال ۴ گوشي هوشمند از خانواده محصولات Galaxy را معرفي كرد و هم‌اكنون از آن‌ها با عنوان بزرگترين رقيب كنوني آيفون ياد مي‌كند.

کد مطلب: 16802
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام