۰
plusresetminus
شنبه ۹ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۵۴

نوت‌بوك‌هاي سري 9 سامسونگ

ايتنا - نوت‌بوک‌های سری ۹ سامسونگ حاصل پیوند فناوری پیشرفته و طراحی فوق سبکی است که تجربه‌ای واقعی از سیستم‌های همراه را ایجاد می‌کند.
نوت‌بوك‌هاي سري 9 سامسونگ

به گزارش ایتنا،شرکت Samsung Electronics در طی نمایشگاه CES ۲۰۱۱ در شهر لاس‌وگاس، سبک‌ترین نوت‌بوک ۱۳ اینچی دنیا را معرفی کرد. ضخامت این نوت‌بوک تنها ۱۶ میلی‌متر بوده و ۳۱/۱ کیلوگرم وزن دارد که این موضوع باعث می‌شود تا نوت‌بوک‌های سری ۹ سامسونگ همه خصوصیات یک کامپیوتر همراه واقعی را داشته باشد: طراحی زیبا، کارایی مناسب و کاربرد آسان. 


صفحه‌نمایش براق نوت‌بوک‌های سری ۹ از نوع Super Bright Plus و ۱۶ میلیون رنگ بوده و دارای پوششی مقاوم به نام Duralumin است که معمولاً در هواپیماها به کار می‌رود. در کنار شدت روشنایی بالا و رنگ‌های واقعی این صفحه نمایش، کارایی بالا و کاهش مصرف انرژی نیز در این صفحه نمایش در نظر گرفته شده است. 


Seongwoo Nam، مدیرعامل اجرایی و مدیر راه حل های تجاری IT کمپانی سامسونگ در این باره می‌گوید:"نوت‌بوک‌های سری ۹ سامسونگ چندین قابلیت خوب و کاربردی در کامپیوترهای همراه را با یکدیگر ترکیب کرده و با داشتن طراحی زیبا، صفحه‌نمایش پر نور و شفاف و قابلیت‌های متنوع در این بازار پیشتاز است. تاثیر بالای این صفحه ‌نمایش ویژه در یک دستگاه همراه به خوبی خود را نشان میدهد. در زمان طراحی نوت‌بوک، سامسونگ همیشه به دنبال ایجاد یک محصول همراه به تمام معنا و بدون محدودیت بوده و می‌توان گفت نوت‌بوک‌های سری ۹ در تمامی این موارد پیشتاز است."

نوت‌بوک‌های سری ۹، سبک‌ترین ۱۳ اینچی دنیا
به گزارش ایتنا،نوت‌بوک‌های سری ۹ سامسونگ برای کسانی طراحی شده که به حرفه‌ای بودن توجه کرده و هیچ‌وقت به کمتر از بهترین بودن در امور شغلی خود راضی نمی‌شوند. 


تلاش‌های طراحان سامسونگ و بخش تحقیق و توسعه این شرکت برای ارائه محصولی خلاقانه، منجر به ارائه نوت‌بوک‌های سری ۹ شده که با داشتن ضخامت ۱۶ میلی‌متر، وزن ۳۱/۱ کیلوگرم و طراحی آیرودینامیکی خود، یکی از بهترین نوت‌بوک‌ها در کلاس خود به شمار می‌آید.
 

در ساختار نوت‌بوک‌های سری ۹ از ماده‌ای سبک وزن به نام Duralumin استفاده شده که در طراحی هواپیما به کار می‌رود و مقاومت آن در مقایسه با آلومینیوم دو برابر بیشتر است. استفاده از مواد با مقاومت بالا باعث شده سامسونگ بتواند در طراحی محصول از دیگر رقبا جلوتر باشد و نیاز کاربران برای داشتن نوت‌بوکی با مقاومت بالا و فناوری پیشرفته را برآورده کند. 


زیبایی پیچیده و خطوطی که در کنار نوت‌بوک‌های سری ۹ قرار گرفته، نکته‌ای کلیدی در طراحی این سری از نوت‌بوک‌ها است. این خطوط حس سرعت و ظاهری همچون ماشین‌های اسپرت را به آن می‌بخشد. ظاهر آیرودینامیک و خطوط به کار رفته در طراحی نشان‌دهنده قدرت کنترل شده است، قدرتی بسیار بالا که نمایان نیست. همچنین، این نوع طراحی ارگونومیک بوده و کار با این نوت‌بوک را راحتتر می‌سازد.

صفحه‌نمایش با کیفیت
تصاویر نمایش داده شده در صفحه‌نمایش بیشترین نزدیکی به واقعیت را داشته و کیفیت جزییات تصویر آن بسیار بالا است. بنا بر گزارش ایتنا،میزان روشنایی صفحه‌نمایش دو برابر آن چیزی است که در صفحه‌نمایش‌های معمول نوت‌بوک‌ها دیده می‌شود. زاویه دید این صفحه‌نمایش حدود ۱۶۰ درجه بوده که در کنار قدرت نمایش ۱۶ میلیون رنگ باعث می‌شود تا این صفحه‌نمایش یکی از بهترین‌های موجود در بازار باشد. تمامی رنگ‌ها با بهترین کیفیت ممکن نشان داده می‌شوند که ناشی از پیشتازی سامسونگ در صنعت صفحه ‌نمایش‌ها است. 


همچنین این صفحه‌نمایش قابلیت‌های کاربردی متنوع و ویژگی‌هایی برای افزایش کارایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
این صفحه‌نمایش به سنسور تشخیص نور محیط مجهز است که به کمک آن شدت نور صفحه‌نمایش به طور خودکار کنترل می‌شود. این قابلیت علاوه بر آنکه می‌تواند همراه محیطی راحت را برای کاربر ایجاد کند، تاثیر بالایی نیز در کاهش مصرف انرژی دارد. در کنار این ویژگی، صفحه‌کلید با نور پس زمینه قرار گرفته که امکان کار با این نوت‌بوک در نور کم و در تاریکی را ساده‌تر از همیشه می‌کند.

نوآوری‌های درونی
ضخامت کم و طراحی زیبا کارایی را تحت الشعاع قرار نداده است. این نوت‌بوک‌ها به نسل دوم پردازنده‌های Intel Core i۵ و Core i۷ و حداکثر هشت گیگابایت حافظه RAM، مجهز شده است. فناوری Turbo Boost ۲.۰ نیز در هر حالتی حداکثر کارایی در نرم‌افزارها را تضمین می‌کند. در نتیجه کاربران بدون نگرانی از میزان کارایی و توان مصرفی، می‌توانند به نحو بهتری به انجام کارهای خود بپردازند.
قابلیت Fast Start سامسونگ باعث می‌شود تا نوت‌بوک تنها در مدت زمان ۱۲ ثانیه بوت شده، محیط را برای کار کاربران آماده می‌سازد. همچنین تنها سه ثانیه طول می‌کشد تا نوت‌بوک از حالت Sleep آماده کار شود. در این حالت از Sleep اطلاعات هم روی SSD و هم روی حافظه RAM ذخیره شده و در نتیجه اطلاعات در هر زمانی قابل دسترس بوده و حتی اگر برق قطع شده و یا باتری دستگاه عوض شود، اطلاعات از دست نرفته و همچنان قابل استفاده است. حافظه ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای کافی برای ذخیره سازی اطلاعات را فراهم کرده و باعث افزایش ۶۰ درصدی سرعت بوت شدن در مقایسه با هارددیسک‌ها می‌شود. همچنین در نوت‌بوک‌های سری ۹ علاوه بر افزایش دوام نوت‌بوک، میزان نویز و گرما نیز کاهش پیدا کرده است. 


فناوری Power Plus سامسونگ و باتری Lithium Polymer عمر باتری را تا سه برابر یک نوت‌بوک معمولی افزایش داده است. فناوری Power Plus که برای شارژ بهینه باتری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، عمر باتری‌های با کیفیت Lithium Polymer را بیش از پیش افزایش می‌دهد.
دوربین اینترنتی ۳/۱ مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری HD امکان تهیه فیلم و تصاویر با کیفیت و تماشای آنها در صفحه‌نمایش‌های HD را می‌دهد. وجود این دوربین بر روی این دستگاه قابل حمل لذت استفاده از صفحه نمایش با کیفیت این نوت‌بوک را دو چندان می‌کند.
پد بزرگ و تمام لمسی نیز روشی مناسب و راحت برای کار با این سری از نوت‌بوک‌ها را در اختیار کاربران قرار داده است.
Seongwoo Nam مدیرعامل اجرایی و مدیر راه حل‌های تجاری IT سامسونگ در این‌باره می‌گوید:"دستگاه‌های مختلفی هستند که برای کاربران همواره در حال حرکت ساخته شده‌اند. سامسونگ تمام تلاش خود را برای تولید محصولی کاملاً همراه از هر نظر صرف کرده است. به همین خاطر تلاش ما تنها برای ارائه بهترین طراحی یا صفحه نمایش نبوده و آن‌چه که ما به مشتریان‌مان ارائه می‌کنیم، نوت‌بوکی حرفه‌ای برای برآورده کردن تمام نیاز آنها است."
کد مطلب: 16754
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام