۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۰۵

Dell Inspiration Duo ماه فوریه در بازار

یکی از جدیدترین محصولات شرکت Dell با نام Dell Inspiration Duo که مدت زیادی بر سر آن بحث شده‌بود در حقیقت ترکیبی از نت‌بوک و تبلت است،که پس از مدتها انتظار، با همکاری اپراتور انگلیسی Three در ماه فوریه ۲۰۱۱ وارد بازار خواهد شد.
Dell Inspiration Duo ماه فوریه در بازار

صفحه نمایش این نت‌بوک بسیار جالب با وضوح ۱۳۶۶x ۷۶۸ ، با چرخش کامل ۳۶۰ درجه‌ای، یک تبلت یا رایانه‌لوحی را در اختیار شما قرار می‌دهد. گرچه این محصول، سبکی رایانه‌های لوحی را ندارد اما شاید هدف از این نوع طراحی، پایان دادن به تصمیم گیری کسانی است که بر سر انتخاب نت‌بوک و تبلت هنوز دودل هستند.

این محصول نت‌بوک-تبلت، با همکاری اپراتور انگلیسی Three در ماه فوریه وارد بازار خواهد شد. پردازندۀ اینتل دو هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتز Atom N۵۵۰ به همراه 2گیگابایت رم و دیسک سخت ۳۲۰گیگابایتی به همراه سیستم عامل ویندوز ۷ از ویژگی‌های مهم Inspiration Duo می‌باشند.

صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی مجهز به فناوری تمام لمسی، که با چرخش ۳۶۰ درجه‌ای خود به سمت بالا، این نت بوک را به یک تبلت تبدیل می‌کند مهم‌ترین ویژگی طراحی محصول جدید Dell محسوب می‌شود. اپراتور انگلیسی Three، پشتیبانی از شبکۀ مخابراتی ۳G را برای خریدار این محصول فراهم خواهد کرد تا او را از امکانات این شبکه بهره‌مند نماید.

هنوز درباره قیمت نهایی Inspiration Duo اظهار نظر رسمی نشده است اما به نظر می رسد در بازار داغ و رقابتی تبلت‌ها، قیمت نهایی آن کمتر ۶۰۰ دلار باشد.
کد مطلب: 16723
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام