۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۲۳

پهناي باند بيشتر براي اپراتور سوم

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به همراه معاونان و برخي از مديران و اعضاي هيات مديره تامين تله كام از پروژه ساختمان مركزي و سايت اپراتور سوم بازديد كردند. رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به همراه معاونان و برخي از مديران و اعضاي هيات مديره تامين تله كام از پروژه ساختمان مركزي و سايت اپراتور سوم بازديد كردند.
پهناي باند بيشتر براي اپراتور سوم

 ذبيح‌الله فيض‌آبادي - مدير عامل شركت تامين تله كام (مجري اپراتور سوم) - در اين بازديد با ارايه گزارش اقدامات انجام شده گفت: تعامل لازم با سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي انجام شده تا اپراتور سوم شبكه تلفن همراه، در موعد مقرر فعاليت خود را آغاز كند.


وي افزود: تفاوت عمده نسل سوم تلفن همراه با ساير اپراتورها ارائه خدمات مبتني بر Data هم‌چون سرويس‌هاي MMS و Video Call است كه نيازمند اختصاص پهناي باند و فضاي فركانسي بيش‌تري است و اميدواريم با حمايت رگولاتوري اين مشكلات برطرف شود.


فيض‌آبادي ضمن قدرداني از حمايت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: رگولاتوري سازماني كلان‌نگر و هدف گراست و ما اميدواريم با نگاه عادلانه‌تر فضاي مناسبي براي فعاليت اپراتور سوم فراهم شود.
کد مطلب: 16721
نام شما
آدرس ايميل شما


roohoullah
feedback
Iran, Islamic Republic of
من کارم نصب ایرانسل.مردم ما جنبه ی هیچ امکاناتی رو ندارن تا میریم کار کنیم نمیزارن میگن نصب نکنید تلوزیون گفته زرر داره و با ما مبارزه میکنن دولت هم هیچ حمایتی نمیکنه.
سروش
feedback
Iran, Islamic Republic of
برادر روح ا... جان
اگر ایرانسل استانداردهای روز دنیا را رعایت کند و فرهنگ سازی بجای تبلیغات نامفید نماید و هزینه ها را بموقع پرداخت نماید مردم نه تنها مخالفت نمی کنند بلکه استقبال می کنند.(ضرر هم نداره)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام