۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۸

سه برابر شدن درآمدهاي تبليغاتي توييتر

بر اساس تحقيقات جديد انتظار مي‌رود توييتر در سال ۲۰۱۱ ميزان درآمدهاي تبليغاتي خود را به سه برابر افزايش دهد و به رقم ۱۵۰ ميليون دلار برساند.
سه برابر شدن درآمدهاي تبليغاتي توييتر


شركت تحقيقاتي eMarketer در گزارش جديد خود اعلام كرد: درآمد توييتر از بخش تبليغات در سال ۲۰۱۰ نزديك به ۴۵ ميليون دلار بوده است و اين شركت مي‌تواند در سال ۲۰۱۱ اين درآمد را به ۱۵۰ميليون دلار و در سال ۲۰۱۲ به ۲۵۰ ميليون دلار افزايش دهد.

اين شركت هم‌چنين اعلام كرد: يكي از دلايل افزايش چشمگير درآمدهاي تبليغاتي توييتر استفاده از پلت فرم تبليغاتي خود محور است. همان طور كه در گوگل و فيس بوك از آن استفاده شده است.

اخيرا چندين شركت خواهان خريد توييتر بودند اما اين سرويس اجتماعي به اين پيشنهادها پاسخ منفي داد و مدير اجرايي توييتر اعلام كرد كه اين سرويس يك سرويس مستقل باقي خواهد ماند.
کد مطلب: 16694
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام