۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۸

آخرين تعرفه‌هاي مكالمه‌ي تلفن همراه در كشور

نرخ يك دقيقه مكالمه سيم‌كارت دايمي همراه اول در ساعات پيك، از اين سيم‌كارت به سيم‌كارت دايمي يا اعتباري همراه اول و يا تلفن ثابت ۴۴۷ ريال و در ساعات غيرپيك، جمعه‌ها و تعطيلات رسمي ۳۵۸ ريال و تعرفه‌هاي خدمات سيم‌كارت دايمي همراه اول درباره نرخ يك دقيقه مكالمات بين‌ شهري طبق موارد فوق در ساعات پيك ۷۶۰ ريال و غيرپيك ۵۳۶ ريال است.
آخرين تعرفه‌هاي مكالمه‌ي تلفن همراه در كشور

 اين تعرفه‌ها درباره سيم‌كارت اعتباري همراه اول از اين سيم‌كارت به سيم‌كارت‌هاي اعتباري، دايمي همراه اول و يا تلفن ثابت، در ساعات پيك و مكالمه‌ استاني ۶۷۰ ريال و ساعات غيرپيك، جمعه‌ها و تعطيلات رسمي ۵۳۶ ريال است و بين استاني در ساعات پيك ۱۱۳۹ ريال و در ساعات غيرپيك ۸۰۴ ريال و هزينه‌ ارسال پيامك فارسي ۱۰۶ ريال و لاتين ۲۶۴ ريال است.

اما تعرفه تماس از سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول به ايرانسل ۹۳۵ ريال محاسبه مي‌شود و تماس از سيم‌كارت‌هاي دايمي همراه اول به ايرانسل ۶۲۵ ريال است.

تعرفه تماس از سيم‌كارت‌هاي همراه اول به تاليا همانند تعرفه‌هاي همراه اول محاسبه مي‌شود.

تعرفه تماس سيم‌كارت‌هاي دايمي ايرانسل به ساير مشتركان سيم‌كارت‌هاي دايمي و يا اعتباري ايرانسل ۴۹۹ريال محاسبه مي‌شود.


تعرفه تماس از سيم‌كارت‌هاي دايمي ايرانسل به مشتركان ساير اپراتورها ۶۲۵ ريال است (در همراه اول ۴۴۷ ريال براي تماس با ديگر مشتركان همراه اول در همان شهر، ۷۶۰ ريال براي تماس با ديگر شهرها).

هم‌چنين تعرفه هر دقيقه مكالمه مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل با ديگر مشتركان سيم‌كارت‌هاي دايمي و يا اعتباري اين اپراتور ۶۲۰ ريال است، مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل براي تماس با مشتركان ساير اپراتورها ۸۵۲ ريال پرداخت مي‌كنند كه در همراه اول ۶۷۱ ريال براي تماس شهري و ۱۱۴۰ ريال براي تماس بين شهري است.

به گزارش ايسنا بنا بر اعلام همراه اول، تعرفه‌هاي اين سيم‌كارت‌ها در طرح‌هاي مختلف با تخفيفات مختلفي همراه است؛ به عنوان مثال در اعياد مذهبي كليه مكالمات در خطوط همراه اول با ۱۰ درصد تخفيف صورت مي‌گيرد و در بعضي طرح‌ها نيز برخي تعرفه‌ها در حد رايگان ارايه مي‌شود.

ايرانسل هم به خبرنگار ايسنا اعلام كرده كه كليه مشتركان سيم‌كارت‌هاي دايمي و اعتباري ايرانسل مي‌توانند با فعال‌سازي يكي از طرح‌هاي تعرفه تشويقي ايرانسل تا ۹۷ درصد تخفيف در هزينه‌هاي ارتباطي خود برخوردار شوند. هم‌چنين در سيم‌كارت‌هاي دايمي و اعتباري ايرانسل تعرفه تماس بين شهري و هزينه جابه‌جايي وجود ندارد و تعرفه تماس از هر جاي ايران به هر جاي ديگر كشور مستقل از محل قرارگيري مشترك يا مقصد وي و يا شهري كه سيم‌كارت را از آن خريده و ثبت‌نام كرده يكسان است و هزينه اضافه‌اي به صورتحساب وي افزوده نمي‌شود.

تعرفه‌ پيام‌هاي فارسي در سيم‌كارت‌هاي دايمي همراه اول به مبلغ ۸۹ ريال و پيامك‌هاي لاتين به مبلغ ۲۲۲ ريال محاسبه مي‌شوند و در سيم‌كارت‌هاي اعتباري و دايمي ايرانسل تعرفه هر پيام كوتاه فارسي ۱۰۰ ريال و هر پيام كوتاه لاتين ۱۶۰ ريال است.

کد مطلب: 16666
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام