۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۱۰

چشم سوم ديجيتال

یک شرکت چینی دوربین ویدئویی ویژه ای را عرضه کرده است که همانند چشم سوم و به موازات چشمها روی گوش نصب می شود و می تواند از تمام لحظات زندگی کاربر فیلمبرداری کند.
چشم سوم ديجيتال
شرکت ژاپنی "چایناوژن" تولید کننده لوازم الکترونیکی کوچک (گجت)، یک مینی دوربین دیجیتالی را عرضه کرده است که با یک جک روی گوش نصب می شود و همانند یک چشم سوم از همان زاویه دید چشم انسان از تمام صحنه های پیرامون فیلم می گیرد.

این دوربین دیجیتال می تواند با وضوح تصویر ۷۲۰ در ۴۸۰ پیکسل با کیفیت نزدیک به کیفیت DVD و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلم بگیرد.

این دوربین فیلمهای گرفته شده را مستقیما به یک پایه ضبط ویدیویی جیبی ارسال می کند. این پایه دارای یک مانیتور "ال. سی. دی" ۲.۵ اینچی است.



این پایه دارای گروهی از باتریهایی یونهای لیتیومی قابل شارژ ۲۳۰۰ میلی آمپری است که در حالت ضبط مداوم فیلم حداکثر ۴ ساعت شارژ می مانند.

این پایه از یک ورودی حافظه میکرو "اس. دی" برای کارت حداکثر ۳۲ گیگابایتی برخوردار است. یک بلندگوی یکپارچه، یک میکروفن برای گفتن نظر و یا "صدای کلامی درباره هر صحنه" و یک پورت AV OUT برای اتصال به تلویزیون از دیگر امکانات این دستگاه است.

فوکوس این دوربین ویدئویی ۲.۸ میلیمتر است. این دستگاه که AdrenoCam نام دارد مستقیما بر روی سایت شرکت به قمیت ۱۶۷ یورو ۵۱ سنت به فروش می رسد.

کد مطلب: 16621
نام شما
آدرس ايميل شما


Mr.HaMeD
feedback
Iran, Islamic Republic of
بالاخره شرکت چینی یا ژاپنی؟!
1- یک شرکت چینی دوربی....
2- شرکت ژاپنی "چایناوژن"...
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام