۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۱۳

ارائه خدمات الکترونیکی، همکاری هر چه بیشتر بخش خصوصی و دولتی را می طلبد

ايتنا - معاون نوسازی و تحول اداری معاونت رییس جمهور بر همکاری بخش‌های خصوصی و دولتی در انسجام دستگاه‌های دولتی برای ارائه خدمات الکترونیکی تاکید کرد.
ارائه خدمات الکترونیکی، همکاری هر چه بیشتر بخش خصوصی و دولتی را می طلبد

به گزارش ایتنا، دکتر احمد بزرگیان اظهار داشت: معاونت توسعه و مدریت سرمایه انسانی دولت وظیفه اصلی تحقق دولت الکترونیکی را در کشور بر عهده دارد و برای رسیدن به اهداف خود ۱۰ برنامه جامع تدوین کرده است.
 
معاون نوسازی و تحول اداری معاونت رییس جمهور گفت: نخستین برنامه ما توسعه الکترونیک است که براساس آن در برنامه پنجم ، توسعه ۱۰۰ درصد ارتباطات داخلی دستگاههای دولتی و ۷۰ درصد خدمات آنها به مردم به صورت الکترونیکی خواهد بود. 

بزرگیان افزود: همچنین ۱۰۰ درصد مردم از پرونده سلامت الکترونیک برخوردار می شوند که پایلوت این طرح در استان های خوزستان ، ایلام و سیستان و بلوچستان در حال اجرا است. 

وی همچنین با تاکید بر اهمیت بحث دولت الکترونیک در دولت تصریح کرد: کارگروه فناوری اطلاعات و امنیت (فاوا) که دو معاون رییس جمهوری و ۱۲ وزیر دولت عضو آن هستند میزان اهمیت خدمات الکترونیک در دولت دهم را نشان می دهند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کارگروه فاوا ۱۸ کمیته تخصصی دارد که هر کدام از آنها بررسی تخصصی حوزه خود را بر عهده دارند و این زمینه را برای مشارکت همه دستگاههای دولتی در مسیر الکترونیکی شدن فراهم کرده است.
کد مطلب: 16537
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام