۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۱۵

لپ تاپ سه بعدی توشیبا بدون عینک!

ایتنا - در این روزها تب و تاب فناوری های سه بعدی رفته رفته همه گیر می شود. تصوری که ما از دنیای سه بعدی داریم فعلاً محدود می شود به تلویزیون های سه بعدی که حتماً تبلیغات آن ها را چندین بار دیده ایم. جزء جدایی ناپذیر از این نوع تلویزیون ها هم همان عینک های رنگی است که بعدی تازه به تصویر و چهره ای خنده دار به ما می دهد.
لپ تاپ سه بعدی توشیبا بدون عینک!

به گزارش سایت خبری ایتنا، در حالی که بسیاری از دوست داران فناوری، خود را برای داشتن تلویزیون های سه بعدی آماده می کنند، دنیای رایانه هم خود را از این قافله عقب نمی بیند و خبرهایی هم از لپ تاپ های سه بعدی به گوش می رسید که همراه با عینک های مخصوص عرضه می شوند.

اما در همین حال و هوا، شرکت توشیبا، به تازگی خبر از تولید لپ تاپ های جدیدی داده است که تصاویر سه بعدی را بدون بر چشم زدن عینک یا استفاده از وسیلۀ اضافی نشان می دهد.

بنا به گفتۀ توشیبا، این صفحه نمایش از یک پنل ۱۲۰ هرتزی تشکیل شده است که حداقل میزان نرخ مورد نیاز یرای دوباره سازی یک صفحه نمایش برای تصاویر سه بعدی است.

به گزارش ایتنا، این نمایشگر، مجهز به یک وب کم نیز می باشد که در جای همیشگی خود در بالای صفحه جای گرفته است. اما ویژگی آن این است که وقتی چشم شما در خط مستقیم با آن قرار می گیرد، از چهرۀ شما یک تصویر سه بعدی تهیه می کند.

البته در حال حاضر این تصاویر سه بعدی به کیفیت تلویزیون های سه بعدی موجود در بازار نیست اما توشیبا برای بهبود کیفیت و ماندگاری تصاویر و ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری آن تلاش می کند.
کد مطلب: 16468
نام شما
آدرس ايميل شما