۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۸

واكنش RIM به كوتاه بودن عمر باتري تبلت ها

شركت RIM اخبار جديد منتشر شده مبني بر كوتاه بودن عمر رايانه لوحي BlackBerry PlayBook كه قرار است در آينده نزديك وارد بازار شود را تكذيب كرد.
واكنش RIM به كوتاه بودن عمر باتري تبلت ها

"كافمن بروس " از تحليلگران رمكز Shaw Wu به نقل از يك منبع آگاه كه نخواست نامش فاش شود توضيح داده بود كه عمر رايانه لوحي PlayBook تنها چند ساعت است و در مقايسه با رايانه لوحي Galaxy Tab سامسونگ كه بيش از ۶ ساعت انرژي را در خود ذخيره مي‌كند، باتري ضعيف‌تري دارد.

iPad اپل كه هم‌اكنون در بازار فروخته مي‌شود قادر است تا ۱۰ ساعت انرژي را در باتري خود ذخيره كند.

اما شركت RIM طي روز جاري با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرد كه عمر باتري رايانه لوحي جديد آن كه به زودي وارد بازار مي‌شود زياد است و مي‌تواند با نمونه‌هاي مشابهي كه هم‌اكنون در بازار به فروش مي‌رسند رقابت كند.

اين شركت بزرگ كه توليدكننده گوشي‌هاي هوشمند بلك‌بري است، علت اشتباه مراكز مختلف كه عمر باتري اين محصول را كوتاه خوانده‌اند را نيز توضيح داد.

اين شركت در بيانيه خود گفت: «مراكز آزمايش كننده و كارشناسان نسخه قبل از بتاي اين دستگاه را مورد بررسي قرار داده‌اند و به همين خاطر اگر اين محصول در نسخه مذكور مجهز به باتري ضعيف‌تر شده، به اين معني نخواهد بود كه مدل نهايي آن نيز با همين باتري به دست كاربران مي‌رسد». 

كارشناسان پيش‌بيني كرده‌اند كه شركت RIM به دنبال ورود اين محصول به بازار در سال ۲۰۱۱ ميلادي ۳/۳ ميليون دستگاه رايانه لوحي PlayBook را در بازارهاي جهاني به فروش مي‌رساند.

کد مطلب: 16422
نام شما
آدرس ايميل شما