۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۹
با همكاري ال‌جي و همراه اول؛

عرضه همزمان گوشي و سيم كارت در دي ماه

ايتنا - سرپرست اداره كل بازاريابي همراه اول گفت: تا پيش از دهه فجر و در دي ماه ليست برندهاي جديد همكار همراه اول در طرح باندلينگ (بسته گوشي به همراه سيم‌كارت) اعلام مي‌شود.
عرضه همزمان گوشي و سيم كارت در دي ماه

به گزارش ایتنا، اصغر محمدي در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به مرحله جديد عرضه گوشي به همراه سيم كارت از سوي شركت ارتباطات سيار گفت: اسپانسر اين كار شركت LG است تا گوشي‌هاي LG به همراه سيم‌كارت‌هاي همراه اول عرضه كند.
وي ادامه داد: در مدت نمايشگاه تله‌كام ثبت‌نام از علاقمندان جديد اين بسته انجام شد تا پس از اتمام نمايشگاه با مراجعه به فروشگاههايي كه نمايندگي محصولات LG را دارند بسته گوشي و سيم كارت خود را دريافت كنند. 

سرپرست اداره كل بازاريابي همراه اول با بيان اينكه اين پكيچ‌ها در دو نوع ۳۵ و ۴۵ هزار توماني عرضه مي‌شد، گفت: اين كار در حال حاضر انجام و گوشي‌ها نيز تحويل داده مي‌شوند؛ اما براي ادامه اين طرح با شركت‌هاي ديگر نيز وارد مذاكره شده‌ايم كه چنانچه قادر به ارائه شرايط مورد نظر ما هستند، در اين طرح مشاركت داده شوند. 

وي در خصوص اينكه آيا امكان خريد اين بسته‌ها هم اكنون و پس از نمايشگاه تله‌كام نيز وجود دارد، گفت: منتظر هستيم ببينيم مقداري كه در نمايشگاه ثبت‌نام كرده‌اند، براي تحویل گوشي‌ها مراجعه مي‌كنند يا خير. 

به گزارش ایتنا، محمدي افزود: البته تا پيش از دهه فجر از طريق سايت همراه، اين امكان فراهم مي‌شود كه متقاضيان هر گوشي مربوط به هر شركتي را كه مي خواهند خريداري كنند و پيش از دهه فجر اين كار حتما انجام خواهد ‌شد. 

سرپرست اداره بازاريابي شركت ارتباطات سيار افزود: تا پيش از دهه فجر و در دي‌ماه آدرس تمامي فروشگاههايي كه باندلينگ گوشي (بسته گوشي به همراه سيم‌كارت) را انجام مي‌دهند به روي سايت همراه اول قرار داده مي‌شود. 

محمدي در خصوص اينكه مذاكره با چه برندهايي انجام شده است، گفت: براي شركت‌هاي ديگر فراخوان شده است و ما آمادگي خود را اعلام كرده ايم كه اگر شركت‌هاي ديگر نيز بخواهند مي‌توانند وارد اين عرصه شوند؛ اما برندهاي ديگر هنوز نهايي نشده است.

کد مطلب: 16355
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام