۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۱

راه‌اندازي سيستم آنلاين بررسي ضمانت‌نامه گوشي‌هاي نوكيا در ايران

نوكيا با معرفي اين سيستم آنلاين، بررسي ضمانت‌نامه گوشي‌هاي خود را به شيوه‌اي ديگر نيز امكان‌پذير ساخت.
اين سرويس با هدف ارائه اطلاعاتي مفيد و آنلاين در زمينه ضمانت‌نامه، در كنار ساير خدمات مشابه پس از فروش نوكيا در جهت افزايش هر چه بيشتر رضايت مصرف كنندگان در ايران راه‌اندازي شده است.

به گزارش ایتنا هومن معصومي راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران، در این خصوص گفت: ما امروز خوشحاليم كه سرويس ديگري را در زمينه بررسي اصالت ضمانت‌نامه گوشي‌هاي نوكيا براي مصرف كنندگان ايراني معرفي مي‌كنيم. با استفاده از سرويس بررسي آنلاين ضمانت‌نامه مي توان ضمن آگاهي از اعتبار يا عدم اعتبار ضمانت نامه گوشي، به مدت زمان باقي مانده از آن نيز دسترسي داشت.

او افزود: پس از راه‌اندازي موفق مرکز تلفن پاسخگوی فارسی و همچنين سرويس پيام كوتاه تشخيص اصالت گوشي، اين گام ديگريست كه نوكيا در جهت افزایش هرچه بیشتر آگاهی عمومی نسبت به گارانتی کشوری، به عنوان تنها گارانتی معتبر نوکیا در ایران، برمي دارد.

كاربران مي توانند به منظور استفاده از اين سرويس به آدرس http://www.farsi.nokia.com/warrantycheck مراجعه كرده و با وارد كردن شماره سريال گوشي خود در قسمت مربوطه از جزئيات ضمانت‌نامه آن آگاهي يابند.

ضمناً آنها از اين طريق مي توانند از موارد مختلف پوشش‌دهی ضمانت‌نامه و همچنين جزئيات مربوط به تعمير گوشي‌هاي خود در مراكز مجاز خدمات پس از فروش نوكيا نيز مطلع شوند.
کد مطلب: 16315
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام