۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۲

حضور مايکروسافت و نوکيا در کنفرانس توسعه نرم‌افزارهاي موبايلي

همكاران سيستم- نوکيا، مايکروسافت و اپراتور مخابراتي Wholesale Applications Community به صورت رسمي حضور خود در فهرست اعضاي کنفرانس توسعه‌دهندگان App Planet را که قرار است در جريان «کنگره جهاني تلفن‌همراه» در بارسلونا برگزار شود، تاييد کردند.
حضور مايکروسافت و نوکيا در کنفرانس توسعه نرم‌افزارهاي موبايلي
 
سازمان بين‌المللي GSM Association طي بيانيه‌اي اعلام کرد که ليست شرکت‌هاي حاضر در اين کنفرانس تکميل شده است که از جمله اعضاي آن مي‌توان به سامسونگ، HP، RIM و ... اشاره کرد. اين شرکت‌ها در نظر دارد با حضور خود از پلتفورم موبايلي جديد Beda رونمايي کنند.


يکي از مهم‌ترين اهدافي که توسعه‌دهندگان نرم‌افزاري در اين گردهمايي حضور مي‌يابند، ارايه برنامه‌ها و خدمات جديد براي سيستم‌عامل ويندوز فون ۷ است که تمام بخش‌ها از توليد ابزار و نرم‌افزار گرفته تا بازي‌هاي رايانه‌اي جديد را شامل مي‌شود و به عنوان منبع درآمد جديد براي مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار به حساب مي‌آيد.


در جريان اين کنفرانس «روز توسعه بلک‌بري» نيز برگزار مي‌شود تا طي آن شرکت‌هاي نرم‌افزاري ابزارهاي خود را براي سيستم‌عامل و گوشي‌هاي هوشمند شرکت RIM ارايه دهند. شرکت نوکيا و اپراتور Wholesale Applications Community نيز در حال فعاليت و همکاري با اعضاي اين کنفرانس هستند تا آخرين محصولات خود را به نمايش بگذارند.


شرکت نوکيا اعلام کرده است که در اين کنفرانس از فعاليت‌هاي اخير خود بر پلتفورم Qt سخن خواهد گرفت. اين پلتفورم اوايل سال جاري ميلادي با قابليت توسعه در داخل و خارج از شرکت نوکيا معرفي شد.

کد مطلب: 16184
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام