۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۰۰
فيديليو برگزار مي‌كند؛

مسابقه نواختن موسیقی با اپل

فیدیلیو تصمیم دارد برای اولین بار مسابقه ای بین افرادی که توانایی نواختن موسیقی با دستگاههای iPhone، iPod و iPad دارند را برگزار کند
مسابقه نواختن موسیقی با اپل
نرم افزارهای تلفن همراه این روزهابه عنوان حربه ای جدید در بین تولیدکنندگان گوشی برای فروش بیشتر گرفته شده است. همین امر باعث شده است تا تولید کنندگان محتوا در داخل کشور نیز به فکر استفاده از این وسیله ارتباطی برای تامین برخی از نیازهای کاربران ایرانی باشند.
بر همین اساس سایت فیدیلیو نزدیک به ۲ سال است که با رویکرد تولید محتوا، با ابزارهای دیجیتالی مانند وب سایت اینترنتی و نرم افزار موبایل در زمینه اطلاع رسانی در حوزه رستورانها، کافی شاپها و تفریحگاه های تهران فعالیت می کند و از آنجاییکه این گروه در یکی از جذاب ترین زمینه ها برای عموم مردم اطلاعات جالبی را ارائه می دهد خیلی زود جای خود را بین هزاران وب سایت ایرانی باز کرده است.
در کنار محتوای سایت، نرم افزار موبایل فیدیلیو یکی از مهمترین محصولات این گروه است. این نرم افزار روی گوشی نصب می شود و بدون نیاز به هیچ گونه ارتباط تلفنی یا اینترنتی در هر کجای شهر، اطلاعات کاملی ازجمله منوی رستورانهای آن منطقه را برای کاربران فراهم می کند. بر اساس آمار پیامکهای دریافتی برای ثبت این نرم افزار روی گوشی در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار نفر از این نرم افزار استفاده می کنند.
فیدیلیو قرار است در ماه های آینده نرم افزار ویژه آی فون را برای کاربران این گوشی عرضه کند و بر همین اساس در نظر دارد در روز رونمایی از این نرم افزار مسابقه اجرای موسیقی با دستگاه های Apple را برای اولین بار در خاورمیانه برگزار کند.
از جمله نرم افزار های جالب توجه برای گوشی های آی فون، برنامه هایی برای نواختن موزیک است که صفحه بزرگ آی فون را به یک ساز موسیقی تبدیل می کند.
فیدیلیو با گردآوری نرم افزارهای مناسب برای این کار، تصمیم دارد برای اولین بار مسابقه ای بین افرادی که توانایی نواختن موسیقی با دستگاههای iPhone، iPod و iPad دارند را برگزار کند. علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت fidilio.com مراجعه کنند.

کد مطلب: 16139
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام