به گزارش فارس، اريك ريگارد در سمينار بررسي بازار و استراتژي آينده شركت ساژم و فيليپس در ايران اظهار داشت: اين شركت خواهان توسعه و گسترش روابط تجاري با ايران است.
وي در خصوص فروش شركت ساژم كه اخيرا با شركت فيليپس ادغام و سهام آن را خريداري كرده است، گفت: فروش اين شركت سالانه به مرز 3/1 ميليارد يورو ميرسد و در هر سال 4/1 ميليون از فاكسهاي ساژم به فروش ميرسد.
وي ادامه داد: اين شركت سالانه 5/6 ميليون مواد مصرفي و 215 هزار فتوفريم در جهان به فروش ميرساند.
در ادامه اين سمينار اميد نوش آبادي مدير عامل شركت «عصر ارتباطات توسعه آريا» نماينده انحصاري محصولات مخابراتي و اداري ساژم و فيليپس در ايران اظهار داشت: ساژم از سال 2002 كه با فيليپس ادغام شده است به برند اول اروپا تبديل شده است و 90 درصد بازار ماشين اداري و مخابراتي اروپا را در اختيار دارد.
وي گفت: ساژم در جهت احترام به سلايق خريداران ايراني، محصولات خاص ايران را طراحي و توليد كرده و اكنون در بازار به فروش ميرساند.
نوش آبادي ادامه داد: شركت توسعه ارتباطات آريا در بازار ايران به دنبال تامين سلايق و نيازهاي خريداران است.
وي تاكيد كرد: محصولات ساژم برخلاف بسياري از برندها كه در چين توليد ميشود، در فرانسه توليد ميشوند، البته برخي قطعات از چين خريداري ميشود.
نوش آبادي افزود: هم اكنون ساژم داراي تنوع محصول فراواني است و تجهيزات مخابراتي، ماشينهاي اداري و دستگاههاي اداري سنگين و حرفهاي و تلفن ثابت كه قابليت ارسال SMSرا داشته باشد توليد ميكند.
وي گفت: 50 درصد بازار ترموفاكسها و 20 درصد بازار ليزر فاكسها در جهان اكنون در اختيار ساژم است.
مدير عامل شركت توسعه ارتباطات آريا قاچاق محصولات اداري و مخابراتي را محدود دانست و گفت: اكنون با تعرفه 10 درصدي براي ماشينهاي اداري و فاكس قاچاق معني ندارد.
وي تصريح كرد: هدف اين شركت توسعه حضور ساژم و فيليپس در ايران و گسترش خدمات پس از فروش در كشور دانست.
وي افزود: ما به دنبال رويارويي و رقابت مستقيم با ديگر برندها و حذف برندي خاص و جايگزيني فيليپس و ساژم نيستيم، بلكه مسير خود را دنبال ميكنيم و مطمئن هستيم كه سهم خود از بازار را حفظ و درآينده آن را اضافه خواهيم كرد.