۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۸۷ ساعت ۰۷:۵۸

علمي: برخي حاضران در مزايده VoIP قاچاقچي‌اند!

ايتنا - در پی اعلام غیررسمی اسامی برندگان مزایده تلفن اینترنتی شرکت زیرساخت، دبیر انجمن صنفی شرکت‌های اینترنتی اعلام كرد «این یک ظلم است.»
دبیر انجمن شرکت‌های اینترنتی کشور نسیت به بی‌توجهی به اعتراضات و انتقادات شرکت‌های تلفن اینترنتی اظهار تاسف نمود و آن را از مصادیق ظلم به نیروهای متخصص داخلی دانست.

به گزارش ایتنا علیرضا علمی با بیان اینکه سه سال پیش تحصن کردیم و امروز هم مانند گذشته با تمام قوا از حقوق صنف دفاع می‌کنیم اظهار داشت: سعی می‌کنیم تا پیش از اعلام رسمی و اجرائی شدن این مزایده «کذائی» اخبار خوشی در این رابطه به اعضای صنف بدهیم.
وی با بیان اینکه کمیته ویژه‌ای با حضور نمایندگانی از هیئت مدیره انجمن ، رئیس و معاونین دپارتمان تلفن اینترنتی و گروه مشاورین حقوقی مسئولیت پیگیری اقدامات لازم تا توقف این مزایده را بر عهده گرفته‌اند اظهار داشت كه آقایان دل خوش نکنند، دوران مدیریت سلیقه‌ای به پایان رسیده و بسیار امیدواریم رایزنی‌های اخیر به نتیجه برسد.

دبیر انجمن شرکت‌های اینترنتی با اظهار اینکه از برخی شرکت‌های حاضر در مزایده مستنداتی به انجمن رسیده که حکایت از سابقه فعالیت جدی این شرکت‌ها در امر قاچاق مکالمات دارد افزود حال علت اینکه مسئولین شرکت زیرساخت هزار شرکت اینترنتی را که از شریف‌ترین اصناف کشور می‌باشند به نا حق بارها متهم به قاچاق مکالمات می‌نمودند تا حدودی مشخص گردیده است و این یعنی انحراف افکار عمومی.

در پایان دبیر انجمن شرکت‌های اینترنتی از سازمان تنظیم مقررات در خواست نمود به منظور رفع ابهام‌ها مجوزهای اوریجینیشن اعضاي صنف را تمدید نموده تا به نگرانی‌های مدیران این شرکت‌ها پایان داده شود.
وي اظهارداشت متاسفانه شاهد آن هستیم اشتباهات فاحشی که در عرصه ارائه پروانه اینترنت پرسرعت روی داد، با همان تفکر در عرصه تلفن اینترنتی هم در حال تکرار است که زیان آن را مردم با گران شدن هزینه مکالمات بین‌الملل و تشديد فرايند قاچاق مكالمات متحمل خواهند گردید.
 
کد مطلب: 10915
برچسب ها: قاچاق
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام