۸
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۰

شماره موبايل وزير ارتباطات(+عكس)




وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حالی روز شنبه در مراسم آغاز به کار رایتل سخنرانی می‌کرد که در دفتر خود حضور داشت و از امکان تماس تلفنی این اپراتور استفاده می‌کرد.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین این اتفاق در حالی رخ داد که شماره تلفن وزیر از دید خبرنگاران و عکاسان حاضر در مراسم پنهان نماند.





کد مطلب: 21250
نام شما
آدرس ايميل شما


محمود
feedback
ماشالله شماره اش اصلا رند نیستا!!
حامد
feedback
این تبلیغ سامسونگ نیست ؟؟؟ بعد از اون تبلیغ سامسونگ علیه ایران بازم دولتمردان ما دارن از سامسونگ استفاده میکنند ؟؟ بابا ایول
امیررجایی زاده
feedback
United Kingdom
مگه سامسونگ چشه من هیچ برندی را به انداره سامسونگ دوست ندارم.
حامد
feedback
آقا رجایی زاده کسی گفت سامسونگ برند بدیه ؟؟؟ عزیزم گفتم سامسونگ داره علیه ایران تبلیغ میکنه ، اگر در جریان نیستی برو اول تحقیق کن و بعد بیا تظر بده .... البته بعد از اینکه فهمیدی که سامسونگ داره با تبلیغاتی که بر علیه انجام میده بازم خواستی ازس سامسونگ تعریف کنی و تبلیغ اونموقع باید به ایرانی بودنت شک کنی !!
منتقد
feedback
حامد جان.شما خودت تحقیق کردی مگه؟
اون تبلیغی که مد نظر شماست از یک شبکه اسرائیلی بوده.و تبلیغ سامسونگ هم نبوده.این شبکه برای بینندگان خودش جایزه تعیین کرد بود و آن هم تبلت شرکت سامسونگ بوده.و صد البته بدون هماهنگی و اطلاع سامسنونگ.
روابط سامسونگ با ایران حسنه ست.
سامسنوگ هم این عمل رو محکوم کرده و از ایران عذر خواهی کرده.
حالا حرف شما چیه؟
امیررجایی زاده
feedback
United Kingdom
آقا حامد من تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که اسرائیلی ها تبلیغ کردن ربطی به سامسونگ نداره و سامسونگ هم در سایتش گفته که از ایران عذر خواهی میکنم و این عمل اسرائیلی هارو محکوم می کنم.
من فکر کنم شما باید بری تحقیق کنی که وقتی یه نظر میدی همه بر علیه ت ننویسند.
مهدی
feedback
به به !!
عجب شماره ای........
سیدعلی میرزایی
feedback
گوشی خوب است