کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

Asus X44H کارایی با قیمت مناسب!!

سايت خبری ايتنا , 29 بهمن 1390 ساعت 16:18

ایتنا- اين نوت‌بوک از نظر بسياري از افراد يک محصول ارزان و در عين حال جذاب است، براي يک هدف مهم طراحي شده است و آن بر‌آوردن نياز‌هاي کاربراني که بدنبال يک محصول خوش قیمت و خوب هستند.




گاهي نياز داريد يک نوت‌بوک مناسب براي کاربرد‌هاي روزمره خود بخريد اما نمي‌خواهيد پول زيادي براي خريد نوت‌بوک بدهيد و از طرفي کيفيت محصول هم براي شما از اهميت بالايي برخوردار است در اين حالت است که بايد به سراغ نوت‌بوک X۴۴H شرکت ايسوس برويد.

اين محصول که از نظر بسياري از افراد يک محصول ارزان و در عين حال جذاب است براي يک هدف مهم طراحي شده است و آن بر‌آوردن نياز‌هاي کاربراني که بدنبال يک محصول خوش قیمت و خوب هستند.

به گزارش ایتنا، اين نوت‌بوک با پردازنده‌هاي Pentium Dual Core و Core i3 به بازار عرضه مي‌شود و براي افزايش عمر باتري و کاهش قيمت در آن از پردازنده مجتمع خود اينتل استفاده شده است که اين موضوع تاثير به‌سزايي در افزايش عمر مفيد اين محصول دارد. X۴۴H‌ مجهز به صفحه‌نمايش ۱۴ اينچي با دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ پيکسل و نور پس‌زمينه LED است که براي محصولي از اين دست کاملا مناسب است.

بر‌اساس اطلاعات ارائه شده اين محصول با حداکثر ۴ گيگابايت حافظه DDR۳ به بازار ارائه مي‌شود و مجهز به امکانات ارتباطي مناسبي مانند پورت USB‌ نسخه دو و سه، رابط بي‌سيم استاندارد ۸۰۲.۱۱n، رابط HDMI، خروجي D-Sub و بلوتوث نسخه سه (البته بر‌اساس نوع مدل متفاوت است) است.

X۴۴H با باتري ۴ و ۶ سلولي به بازار ارائه مي‌شود و با باتري ۶ سلولي وزني در حدود ۲.۲۴ کيلوگرم دارد. طبق اطلاعات اين نوت‌بوک از طراحي جديد مادربورد‌هاي دو طرفه اين شرکت که مجهز به فناوري اختصاصيICE Cool است، بهره مي‌برد که اين موضوع باعث کاهش دماي آن شده است.

علاوه بر اين X۴۴H‌مجهز به ويژگي از کار انداختن تاچ‌پد است تا در هنگام تايپ نشانگر ماوس به علت برخورد دست جا‌به جا نشود. به اين موارد ويژگي Multi Touch بود تاچ‌پد و Power 4 Gear را هم اضافه کنيد تا متوجه شويد با يک نوت بوک خوش قیمت کاربردي واقعي طرف هستيد.
 


کد مطلب: 21195

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/matlab/21195/asus-x44h-کارایی-قیمت-مناسب

ايتنا
  https://www.itna.ir