۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۰

مانیتور Asus ML249H زیبا و با کیفیت

ایتنا- اين محصول در کل داراي ضخامت بسيار کمي است که در کنار بدنه‌اي از جنس پلاستيک براق با رنگ مشکي پيانويي جذابيت ان را دو برابر کرده است.


صفحه نمایش یک از اصلی‌ترین بخش‌های یک کامپیوتر می‌باشد به همین منظور کاربران باید دقت خاصی را در انتخاب این محصول اعمال نمایند.

اما یکی از مواردی که کاربران باید بسیار به آن دقت نمایند فاکتور کیفیت می‌باشد. زیرا چشم کاربر مستقیم با صفحه نمایش در ارتباط می‌باشد و عدم استفاده از صفحه نمایش با کیفیت آسیب‌های جدی به چشم وارد می‌نماید.

بعد از عامل کیفیت، طراحی زیبا به عنوان یکی دیگر از معیار های انتخاب کاربران می‌باشد. ایسوس نیز در عرضه مانیتورهای بسیار با کیفیت و زیبا شهرت دارد.

به گزارش ایتنا، یکی از مدل‌های تولیدی این شرکت صفحه نمایش ML۲۴۹H می‌باشد که تلفيقي از دو فاکتور زيبايي و کارايي است.
اگر بخواهيم در يک لغت ML۲۴۹H را توصيف کنيم بايد بگوييم محصولي که ايسوس واقعاً براي يک ميز کار جمع و جور و زيبا طراحي کرده است. اين محصول يک صفحه نمایش ۲۴ اينچي با نور پس زمينه LED و حداکثر دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پيکسل است که فاصله پيکسل‌ها در ان حداکثر به ۰.۲۶ ميلي‌متر مي‌رسد.

اين محصول داراي نسبت کنتراست متغیر ۵۰۰۰۰۰۰۰ به يک است و زمان پاسخ‌دهی در آن در حالت خاکستري به خاکستري به هشت ميلي‌ثانيه مي‌رسد. اما مهم‌ترين ويژگي موجود در پنل اين محصول که باعث تمايز آن از ديگر محصولات هم رده مي‌شود استفاده از پنل MVA در ساختار آن است که باعث بهبود زاويه ديد آن در حالت عمودي شده است.
با استفاده از اين پنل زاويه ديد عمودي در اين صفحه نمایش به ميزان چشمگيري افزايش يافته است که اين موضوع تأثیر به‌سزايي در انتخاب آن براي کاربرد‌هاي مختلف دارد. اما علاوه بر اين ايسوس سعي کرده است ML۲۴۹H را به گونه‌اي طراحي کند که توانايي فني آن بيش از پيش به چشم کاربر بياييد.

اين محصول در کل داراي ضخامت بسيار کمي است که در کنار بدنه‌اي از جنس پلاستيک براق با رنگ مشکي پيانويي جذابيت ان را دو برابر کرده است.

علاوه بر اين وجود دکمه‌هاي لمسي با نور پس‌زمينه LED و همچنين پايه مدور با فناوري Ergo-Fit II هم باعث شده است که اين جذابيت بيش از پيش نمايان شود. با وجود اين ويژگي‌ها ML۲۴۹H توانسته نشان معروف Good Design را در زمينه طراحي کسب کند که اين موضوع نشان‌دهنده طراحي خلاقانه اين محصول است.
کد مطلب: 21194
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام